مطالب مرتبط:
فیلم| مشارکت مردم در انتخابات تکلیفی شرعی و حقی بزرگ برای ملت است
فرمانده سپاه استان مرکزی: حضور و مشارکت مردم در انتخابات اقتدار آفرین خواهد بود
چرا مردم نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند؟
داوری، رییس فدراسیون بسکتبال: امیدوارم شاهد حضور پررنگ مردم در انتخابات باشیم
عضو مجلس خبرگان رهبری: عیار مشارکت را در روز انتخابات نشان می دهیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 15:152024-02-27سياسي

انتخابات نشان دهنده حمایت و پشتیبانی مردم از میهن و انقلاب است


رییس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن تمام تلاش خود را می کند تا با ناامید کردن مردم آنها را از رای دادن منع کند و البته همین موضوع می تواند انگیزه ای برای مردم باشد که چه کسانی آنها را به رای ندادن دعوت می کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن تمام تلاش خود را می کند تا با ناامید کردن مردم آنها را از رای دادن منع کند و البته همین موضوع می تواند انگیزه ای برای مردم باشد که چه کسانی آنها را به رای ندادن دعوت می کنند.

عباس رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: از آنجایی که کشور ایران کشور مستقلی است و مقابل زیاده خواهی های ابر قدرت های جهانی ایستادگی می کند پس بدیهی است که این قدرت ها با سرمایه های مادی فراوانی که دارند اقدام به انجام عملیات های روانی و سایبری کرده تا بر فضای فکری مردم تاثیر گذارند اما با بصیرت مردم و هدایت مقام معظم رهبری تا امروز ناکام مانده اند.

وی اظهارکرد: به دلیل این که انتخابات نشان دهنده حمایت و پشتیبانی مردم از میهن و انقلابشان است پس دشمن تمام تلاش خود را می کند تا با ناامید کردن مردم آنها را از رای دادن منع کند و البته همین موضوع می تواند انگیزه ای برای مردم باشد تا در این زمینه تامل کنند که چه کسانی آنها را به رای ندادن دعوت می کنند؟ ری


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - ناامید کردن مردم - استان کهگیلویه - بویراحمد - مردم - کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات نشان دهنده حمایت و پشتیبانی مردم از میهن و انقلاب است

انتخابات نشان دهنده حمایت و پشتیبانی مردم از میهن و انقلاب است