مطالب مرتبط:
تظاهرات خانواده های اسرای صهیونیست در تل آویو
تداوم تظاهرات خانواده های اسرای صهیونیست در تل آویو
تظاهرات خانواده های اسرای صهیونیست در تل آویو
تظاهرات خانواده های اسرای اسراییلی در تل آویو
اظهارات جنجالی رائفی پور درباره پسر قالیباف، 3 هزار قطعه تراول در دست مشاور رییس مجلس و رشوه 140 سکه ای به یک نماینده /دهانم باز است و جیبم بسته!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 09:352024-02-21بين الملل

خشم خانواده های اسرای صهیونیست از اظهارات جنجالی اسموتریچ


درپی اظهارات جنجالی وزیر دارایی افراطی رژیم صهیونیستی درباره اسرای صهیونیست در نوار غزه، خانواده های این اسرا و حامیان آنها با برگزاری تظاهرات خشم خود را از این اظهارات اعلام کردند.

- درپی اظهارات جنجالی وزیر دارایی افراطی رژیم صهیونیستی درباره اسرای صهیونیست در نوار غزه، خانواده های این اسرا و حامیان آنها با برگزاری تظاهرات خشم خود را از این اظهارات اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت در این باره نوشت که خانواده های اسرای صهیونیست در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم اشغالگر در پایگاه کریاه در تل آویو تظاهرات کردند.

این تظاهرات درحالی برگزار شد که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در حال برگزاری جلسه ای در پایگاه کریاه بود و معترضان همزمان با برگزاری این نشست جاده بیگن را مسدود کردند.

طبق این گزارش، تظاهرکنندگان به محض شنیدن اظهارات بتسلییل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی خشمگین شده و علیه این وزیر تندرو شعار سر دادند.

در همین راستا، کوبی بن عامی برادر یکی از اسرای صهیونیست در غزه در واکنش به اظهارات اسموتریچ گفت: من می خواهم اسموتریچ را برای گفت وگوی خصوصی دعوت کنم و از او بخواهم که برای چند دقیقه جایمان را عوض کنیم.


برچسب ها: صهیونیست - اظهارات - رژیم صهیونیستی - برگزار - برگزاری - خانواده - تظاهرات
آخرین اخبار سرویس:

خشم خانواده های اسرای صهیونیست از اظهارات جنجالی اسموتریچ

خشم خانواده های اسرای صهیونیست از اظهارات جنجالی اسموتریچ