مطالب مرتبط:
دستگیری عامل شهادت سرباز وظیفه در یاسوج
دستگیری عامل شهادت سرباز وظیفه در یاسوج + عکس هادی راستگو
آخرین جزییات از شهادت یک فرمانده در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر
دستگیری عامل شهادت سرباز فعال در یاسوج
درگیری مسلحانه پسر با پدر ، خیابان را خونین کرد | کشته شدن یک سرباز وظیفه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 23:502024-03-05حوادث

جزییات شهادت سرباز وظیفه در بویراحمد


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزییات شهادت یکی از سربازان وظیفه کلانتری 12 شهرستان بویراحمد حین ماموریت در شب گذشته را تشریح کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزییات شهادت یکی از سربازان وظیفه کلانتری 12 شهرستان بویراحمد حین ماموریت در شب گذشته را تشریح کرد.

سردار کیقباد مصطفایی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری خانوادگی در یکی از محلات شهرستان بویراحمد مأموران گشت کلانتری 12 این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

وی اظهارکرد: سرباز وظیفه هادی راستگو در حال انجام وظیفه در این درگیری با اسلحه برنو از ناحیه سر و صورت مجروح و حین انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل و گروهبان یکم سید محمدرضا روانسالار نیز از ناحیه پا مجروح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار دارد، بیان کرد: زمان و مکان تشییع و خاکسپاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها: بویراحمد - کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - شهرستان بویراحمد - فرمانده انتظامی استان - فرمانده انتظامی - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شهادت سرباز وظیفه در بویراحمد

جزییات شهادت سرباز وظیفه در بویراحمد