مطالب مرتبط:
سرپرست بانک کشاورزی منصوب شد
سرپرست بانک کشاورزی منصوب شد
سرپرست شرکت مترو تهران و حومه منصوب شد
سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
سرپرست بانک کشاورزی منصوب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 11:452024-03-18سياسي

«سرپرست مدیریت امور اجتماعی» دانشگاه علامه منصوب شد


عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان «سرپرست مدیریت امور اجتماعی» این دانشگاه منصوب شد.

- عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان سرپرست مدیریت امور اجتماعی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی زهره قربانی مادوانی، عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی، به عنوان سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه، منصوب شد.

در این حکم این انتصاب آمده است: با توجه به شایستگی های علمی و فرهنگی سرکار عالی و به پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه منصوب می شوید.

انتظار می رود در راستای پیاده سازی اسناد بالادستی بویژه سند دانشگاه اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند راهبردی دانشگاه علامه طباطبایی و با بهره گیری از نظرات و ظرفیت های عظیم اساتید، دانشجویان و همیاران علمی در راستای ماموریت های ذیل اهتمام نمایید: برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح هویت دینی، ملی و انقلابی دانشگاهیان؛ ارتقا روحیه امید، نشاط و پویایی در دانشگاهیان در قالب های نوین و خلاقانه؛ سیاست گذاری و تدوین راهبردها و برنامه ها در جهت گسترش فعالیت های


برچسب ها: دانشگاه - دانشگاه علامه طباطبایی - دانشگاه علامه - اجتماعی - دانشکده ادبیات - علامه طباطبایی - عضو هیئت علمی
آخرین اخبار سرویس:

«سرپرست مدیریت امور اجتماعی» دانشگاه علامه منصوب شد

«سرپرست مدیریت امور اجتماعی» دانشگاه علامه منصوب شد