مطالب مرتبط:
10 هزار و 631 تن به بیمه شدگان تامین اجتماعی همدان اضافه شد
10 هزار و 631 نفر به بیمه شدگان تامین اجتماعی همدان اضافه شد
افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (میانگین رشد حقوق کارمندان دولت و حقوق بازنشستگان)| متناسب سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟
عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش یافت؟ /به کدام افراد 4 میلیونن عیدی تعلق گرفت؟
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 30درصد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 15:252024-03-06اقتصادي

تاثیر افزایش دستمزد بر بیمه شدگان تامین اجتماعی


نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: بهبود افزایش دستمزد در سال گذشته باعث شد تا علاوه بر تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی، چرخ تولید هم بهتر به گردش درآید.

- نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: بهبود افزایش دستمزد در سال گذشته باعث شد تا علاوه بر تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی، چرخ تولید هم بهتر به گردش درآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا تاجیک درباره چشم انداز تصمیم شورای عالی کار برای دستمزد 1403 گفت: ساختار افزایش دستمزد کارگران منطبق با ماده 41 قانون کار است که تبصره یک آن یعنی بحث تورم و تبصره دو، هزینه زندگی کارگران ملاک تعیین دستمزد قرار می گیرد ولی بحث افزایش درصد مزد عملا پاسخگوی نیازهای زندگی کارگران نیست.

وی ادامه داد: ما باید درصدها را فراموش کنیم زیرا وقتی پایه دستمزد عدد کوچکی است و نزدیک به 5 میلیون و 300 هزار تومان است اگر حقوق را صد درصد هم افزایش بدهیم نمی تواند تامین کننده هزینه ها و نیازهای جامعه کارگری باشد لذا انتظار این است که برای تقویت سفره کارگران تلاش کنیم تا به دنبال افزایش درصد حداقل مزد باشیم.

درصد افزایش دستمزد گوشه سفره کارگران را نمی گیرد نماینده کارگران در شورای عالی کار که در یک گفت وگوی رادیویی صحبت می کرد، درباره اثرات افزایش دستمزد، اظهار کرد: به طور حتم نتیجه افزایش دستمزد، بازدهی تول


برچسب ها: بیمه شدگان تامین اجتماعی - افزایش دستمزد - دستمزد - شورای عالی کار - تامین اجتماعی - افزایش - کارگران
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر افزایش دستمزد بر بیمه شدگان تامین اجتماعی

تاثیر افزایش دستمزد بر بیمه شدگان تامین اجتماعی