مطالب مرتبط:
خبر خوش درباره عیدی کارگران 1403 | عیدی کارگری کارگران دولت به چه صورت است؟
خبر خوش دولت +جزییات
خبر خوش دولت +جزییات
خبر خوش دولت +جزییات
خبر خوش عیدانه دولت برای دهک های 1 تا 4
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 12:552024-02-29اقتصادي

خبر خوش دولت برای چایکاران


استاندار گیلان از پرداخت سهم 37 میلیارد تومانی باقیمانده مطالبات چایکاران از سوی دولت خبر داد و گفت: با پرداخت این میزان مبلغ، کل سهم 467 میلیارد تومانی مطالبات چایکاران از سوی دولت پرداخت شده است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان از پرداخت سهم 37 میلیارد تومانی باقیمانده مطالبات چایکاران از سوی دولت خبر داد و گفت: با پرداخت این میزان مبلغ، کل سهم 467 میلیارد تومانی مطالبات چایکاران از سوی دولت پرداخت شده است.

اسدالله عباسی امروز، 10 اسفندماه، از پرداخت مطالبات چایکاران خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته، الحمدلله مطالبات چایکاران به صورت کامل پرداخت شد.

وی یادآور شد: بر این اساس از مجموع یک هزار و 868 میلیارد تومان کل بهای برگ سبز چای خریداری شده، سهم دولت که به میزان 467 میلیارد تومان بوده، صد درصد پرداخت شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: تاکنون از میزان 1401 میلیارد تومان مطالبات چایکاران از سهم کارخانجات نیز یک هزار و 192 میلیارد تومان به میزان 85 درصد پرداخت شده است.

عباسی با بیان اینکه در مجموع 89 درصد مطالبات چایکاران(شامل 100 درصد سهم دولت و 85 درصد سهم کارخانجات) به میزان یک هزار و 659 میلیارد تومان پرداخت شده است، از کارخانجاتی که قدرالسهم خود را پرداخت نکرده اند نیز خواست دین خود را ادا کرده و در این رابط


برچسب ها: میلیارد تومان - چایکاران - پرداخت - مطالبات - میلیارد - تومان - دولت
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش دولت برای چایکاران

خبر خوش دولت برای چایکاران