مطالب مرتبط:
سرلشکر سلامی: 11 اسفند با دشمنان اتمام حجت می کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می زنند
اعلام اتمام حجت سرلشکر سلامی با دشمنان/ باید با قدرت های بزرگ وارد کارزار شویم
اتمام حجت سرلشکر سلامی با دشمنان/ باید با قدرت های بزرگ وارد کارزار شویم
در انتخابات اتمام حجت دیگری با دشمنان خواهیم داشت
فرمانده کل سپاه : باید با قدرت های بزرگ وارد کارزار شویم/ 11 اسفندماه یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 16:102024-02-23سياسي

سرلشکر سلامی :11اسفند با دشمنان اتمام حجت می کنیم


جمعه 11 اسفندماه، اتمام حجت دیگری با دشمن داریم و همچون راهپیمایی 22 بهمن، حضور ملت پای صندوق های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بهره برداری از طرح محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس با اعلام رمز مبارک یا صاحب الزمان یا صاحب الزمان یا صاحب الزمان دستور افتتاح طرح های عمرانی و غیرعمرانی را صادر کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه، با بیان اینکه شیراز در تکوین شخصیت تاریخی و تمدن سازی ایران، یک نام درخشان و جهانی است، اظهار داشت: در همه محافل علمی، فلسفی و ادبی و تمدنی جهان، نام شیراز برجسته و نوآفرین است.

سرلشکر سلامی با اشاره به تقدیم 15 هزار شهید در استان فارس در دفاع مقدس، تصریح کرد: به همین دلیل شیراز همچنان مغضوب دشمنان اسلام و ایران است، اما این استان به فضل الهی در حال حرکت است.

وی با اشاره به تلاش های دشمن برای تبدیل کردن همه عرصه های زندگی مردم به میدان جنگ، تاکید کرد: حرکت شتابنده مردم و بسیجیان برای عروج و به قله رسیدن را تجربه می کنیم، از تاریخ سختی عبور کردیم ، مخاطراتی را که دشمنان برای این ملت وجود آوردند، اگر به هر ملتی وارد می شد، حتی قدرتمندترین کشورها مثل آمریکا بو


برچسب ها: فرمانده کل سپاه پاسداران - سپاه پاسداران انقلاب - صاحب الزمان - فرمانده کل سپاه - سپاه پاسداران - سلامی - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی :11اسفند با دشمنان اتمام حجت می کنیم

سرلشکر سلامی :11اسفند با دشمنان اتمام حجت می کنیم