مطالب مرتبط:
برگزاری جشن تجلیل از مقام آوران تکواندو استان سمنان در سال 1402
شهیدنامه ایرنا استان سمنان؛ جاویدنام مجید یونسیان
سرخ پوشان هلال احمر مهیای خدمات رسانی به زوار و مسافران نوروزی در استان سمنان
گام بلند دولت سیزدهم برای تامین آب غرب استان سمنان
قطع چرخه بزهکاری با اشتغال یکهزار و 151 زندانی در استان سمنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 14:052024-03-18حوادث

چهار روز بی تلفات جاده ای در استان سمنان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: خوشبختانه چهار روز نخست طرح نوروزی در محورهای این استان بدون تلفات جاده ای سپری شده است.

- ایسنا/سمنان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: خوشبختانه چهار روز نخست طرح نوروزی در محورهای این استان بدون تلفات جاده ای سپری شده است.

پژمان قراییان امروز، 28 اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از گذشت چهار روز از طرح نوروزی تا صبح امروز 10 هزار و 315 مورد مراجعه به اورژانس این استان انجام شده است که 9 هزار و 259 نفر آن ها به صورت سرپایی درمان و یک هزار و 56 نفر نیز بستری شدند.

وی با بیان اینکه 80 مورد از بستری ها مربوط به سوانح جاده ای این چهار روز بودند تصریح کرد: خوشبختانه طی این چهار روز آغازی طرح هیچ مورد فوتی در سوانح رانندگی استان نداشتیم.

مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه 10 هزار و 235 نفر از بیماران مراجعه کننده غیرتصادفی بودند ادامه داد: 16 مورد فوتی در موارد غیرتصادفی در این چهار روز در اورژانس های استان گزارش شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از انجام 499 ماموریت توسط اورژانس 115 در این چهار روزه خبر داد و افزود: 307 مورد از این م


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی استان - اورژانس پیش بیمارستانی - علوم پزشکی استان سمنان - تلفات جاده ای - استان - مدیریت حوادث - دانشگاه علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

چهار روز بی تلفات جاده ای در استان سمنان

چهار روز بی تلفات جاده ای در استان سمنان