مطالب مرتبط:
کاروانال انتخاباتی و تندروی و تخریب جایگزین ارائه برنامه و اهداف نشود
جان ورزشکار مهم نیست! | انتقاد الهام مختاری، ورزشکار باسابقه در برنامه ای کاش +ویدئو
ویدئو| لحظه حمله ببر خشمگین به عوامل برنامه شبکه تهران!
حمله ببر به یکی از عوامل برنامه تلویزیونی! | یکی از عوامل برنامه صبح امروز در باغ وحش صفادشت مجروح شد | لحظه حمله ببر +ویدئو
خبر مهم قیمت بنزین / برنامه دولت چیست؟/ قیمت بنزین در سال 1403 افزایش می یابد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 11:552024-02-27فرهنگي

برپایی یک برنامه خاص در موزه سینما


مراسم رونمایی از پرچم متبرک به حرم امیرالمومنین (ع) و اهداء درنای ساداکو و تندیس های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در موزه سینما برگزار شد.

- مراسم رونمایی از پرچم متبرک به حرم امیرالمومنین (ع) و اهداء درنای ساداکو و تندیس های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در موزه سینما برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، این مراسم عصر (7 اسفند ماه) در موزه سینما در حالی برگزار شد که فاطمه محمدی عضو هیات مدیره موزه سینما با بیان اینکه امروز شاهد یک برنامه فرهنگی منحصر به فرد هستیم، گفت: موزه سینما یکی از مجموعه های فرهنگی جذاب برای اهالی سینما است که دارای فضای آموزشی، تفریحی و فرهنگی است.

همانطور که می دانید سینمای کودک نیز نقش بسیار مهمی در جامعه دارد زیرا فیلم های کودک باعث تقویت خلاقیت، افزایش قدرت حل مسئله و باعث رشد و توسعه اجتماعی می شود.

وی ادامه داد: امروز همزمان با نیمه شعبان برای رونمایی و جانمایی پرچم متبرک به حرم حضرت علی (ع) و همچنین اهداء درنای ساداکو دور هم جمع شدیم.

در ادامه این مراسم احمد میرعلایی، مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی، گفت: در دوره بیست و پنجم تا بیست و هفتم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، دبیر این رویداد فرهنگی بودم.


برچسب ها: موزه سینما - جشنواره فیلم کودک و نوجوان - سینما - فیلم کودک و نوجوان - جشنواره فیلم کودک - موزه - در موزه
آخرین اخبار سرویس:

برپایی یک برنامه خاص در موزه سینما

برپایی یک برنامه خاص در موزه سینما