مطالب مرتبط:
حافظان قرآنی برای فراجا سرمایه های ارزشمندی هستند
تمدید ثبت نام آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
درخشش حافظان طبسی در آزمون های اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
ثبت ملی 4 اثر ارزشمند سیستان و بلوچستان
انویدیا سومین شرکت ارزشمند جهان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 19:252024-03-05سياسي

حافظان قرآن سرمایه های ارزشمند فراجا هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد رضا رادان، در شورای عالی قرآن و مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی مقام آور انتظامی و دست اندر کاران سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران که در ستاد فرماندهی .

- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: حافظان قرآنی برای فراجا سرمایه های ارزشمندی هستند که باید تلاش و برنامه ریزی هایی انجام شود تا در سال آتی این سرمایه های ارزشمند افزایش یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد رضا رادان، در شورای عالی قرآن و مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی مقام آور انتظامی و دست اندر کاران سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران که در ستاد فرماندهی کل انتظامی برگزار شد گفت: خدا را شاکرم که توفیق رفیق شد در جمع قاریان و دست اندرکاران قرآنی که تلاشی مجاهد گونه دارند باشم.

وی با بیان اینکه در فراجا به واسطه تلاش برای جلب رضایت خداوند و در امتداد آن رضایت مردم و قدم در راه قرآن قطعاً خیر در دنیا و ثواب نهفته در آخرت وجود دارد، اظهار داشت: چشمانی که در جغرافیای کشور خواب راحت را از خود می گیرد تا مردم خواب راحت داشته باشند و از نمونه های آن تلاش در 22 بهمن، نیمه شعبان و انتخابات که در امنیت کا


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - قرآن - مسابقات قرآن کریم - شورای عالی قرآن - انتظامی - جمهوری اسلامی - مسابقات قرآن
آخرین اخبار سرویس:

حافظان قرآن سرمایه های ارزشمند فراجا هستند

حافظان قرآن سرمایه های ارزشمند فراجا هستند