مطالب مرتبط:
کوثری: 156 روز است که مردم غزه بی رحمانه بمباران و قتل عام می شوند
156 روز است که مردم غزه بی رحمانه بمباران و قتل عام می شوند
آغاز ماه مبارک رمضان در غزه زیر بمباران و محاصره و مساجد ویران
دولت نتانیاهو درحال قتل عام و نسل کشی است
قتل عام خانوادگی در تهران توسط داماد خانواده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 15:152024-03-11سياسي

کوثری: 156 روز است که مردم غزه بی رحمانه بمباران و قتل عام می شوند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل کوثری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: افزایش ارز گردشگران و مسافران خارج از کشور از 500 دلار به هزار دلار بر چه اساسی بوده است؟وی ادامه داد: - نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جنایتکاران دروغگو، استکبار جهانی و صهیونیسم به مدت 156 روز است که مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه را به صورت بی رحمانه بمباران و قتل عام می کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل کوثری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: افزایش ارز گردشگران و مسافران خارج از کشور از 500 دلار به هزار دلار بر چه اساسی بوده است؟وی ادامه داد: این پول به اسم گردشگر به دلال ها داده شده و آن ها در این بازار بی در و پیکر به اسم مسافرت چندین میلیون تومان به دست آوردند.

لازم است هر چه سریع تر به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جنایتکاران دروغگو، استکبار جهانی و صهیونیسم 156 روز است که مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه را به صورت بی رحمانه بمباران و قتل عام می کنند.

کوثری بیان کرد: رییس جمهور آمریکا از یک سو به مردم غزه کمک رسانی می کند تا به دنیا نشان دهد که دلسوز مردم غزه است، اما از سوی دیگر کمک های نظامی بی وقفه به رژیم صهیونیستی دارد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - نماینده مردم تهران در مجلس - شورای اسلامی - گردشگر - جلسه علنی - نماینده مردم تهران - مردم مظلوم فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

کوثری: 156 روز است که مردم غزه بی رحمانه بمباران و قتل عام می شوند

کوثری: 156 روز است که مردم غزه بی رحمانه بمباران و قتل عام می شوند