مطالب مرتبط:
داور «دربی» پرسپولیس و استقلال چند بازی را قضاوت کرده است؟ خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان
دربی 103 بدون کمک داور خانم برگزار می شود
دربی بدون داور خانم برگزار می شود
(عکس) چهره ویژه دربی پرسپولیس - استقلال وارد ایران شد
آمار قضاوت داور دربی برای پرسپولیس و استقلال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 18:152024-03-13ورزشي

دربی ایران بدون داور زن برگزار می شود


بازی استقلال و پرسپولیس قرار است که ساعت 20 امشب 23 اسفند به وقت ایران در ورزشگاه آزادی، بدون حضور داور زن برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ پیش از این طبق اعلام رییس کمیته داوران فدراسیون، قرار بود از مهسا قربانی در این مسابقه در اتاق وی ای آر استفاده شود ولی بدون ذکر دلیل این موضوع منتفی شده است.

! علت این تصمیم در حالی هنوز اعلام نشده است که صبح امروز یکی از رسانه ها به طور اتفاقی از غیبت قربانی در مراسم بازدید داوران از امکانات اتاق داور ویدیویی ورزشگاه آزادی خبر داد.

پیش از این گزارش شده بود که مهسا قربانی به عنوان اولین داور زن ایران و مهناز ذکایی به عنوان دومین داور در اتاق وی ای آر حضور خواهند داشت.

در پی انتشار عکسی از مهناز ذکایی در فضای مجازی که در حال حمایت از پرسپولیس در ورزشگاه در جریان فینال لیگ قهرمانان آسیا است او از جمع داوران این بازی کنار گذاشته شد.

خانم ذکایی در واکنش به این اقدام گفته بود عکس منتشر شده از او، مربوط به سال 1397 و دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس و کاشیمای ژاپن بوده و او بخاطر آزادشدن ورود زنان به استادیوم رفته بود.

فدراسیون فوتبال ایران گفته است که قضاوت داربی 103 بر عهده وحید کاظمی است و سعید قاسمی و حسن انتظاری هم به عنوان کمک های او حضور خواهند داشت.


برچسب ها: داور - ورزشگاه آزادی - بازی استقلال و پرسپولیس - فینال لیگ قهرمانان آسیا - مهناز ذکایی - مهسا قربانی - ورزشگاه
آخرین اخبار سرویس:

دربی ایران بدون داور زن برگزار می شود

دربی ایران بدون داور زن برگزار می شود