مطالب مرتبط:
پایان عملیات احداث تونل پروژه توسعه جنوبی خط 6 مترو
زاکانی: احداث خط هشت مترو 80 همت هزینه دارد
احداث خط 8 مترو نیازمند 80 همت
سردار جعفری: همانطور که می دانید فعالیت عامران در مترو تئاترشهر متوقف نمی شود و در سایر متروها نیز توسعه می یابد. متاسفم که نمی توانم در میدان باشم.
سردار جعفری: فعالیت آمران به معروف در مترو تئاترشهر متوقف نخواهد شد و در متروهای دیگر هم توسعه می یابد/ حسرت می خورم که نمی توانم کف میدان باشم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 11:502024-03-09اجتماعي

پایان عملیات حفاری مکانیزه و اتمام احداث تونل توسعه جنوبی خط 6 مترو در هفته جاری


عملیات حفاری مکانیزه مسیر 10 کیلومتری پروژه توسعه جنوبی خط 6 متروی تهران و همچنین ساخت تونل این طرح مهم عمرانی، این هفته رسماً خاتمه خواهد یافت؛ - به این ترتیب روند احداث ایستگاههای پروژه مذکور در محدوده شهرری، از این پس سرعت بیشتری خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محسن هرمزی مدیرعامل شرکت متروی تهران در خصوص آخرین وضعیت پروژه توسعه جنوبی خط 6 مترو گفت: خط 6 متروی تهران با احتساب بخش توسعه جنوبی آن، در مجموع 42 کیلومتر طول و 32 ایستگاه دارد که از شمال غرب تهران (منطقه کن و کوهسار) آغاز و تا جنوب شرق آن (دولت آباد و شهرری) ادامه دارد.

اهمیت تکمیل و بهره برداری از پروژه توسعه جنوبی خط 6 مترو وقتی بیشتر مشخص می شود که بدانیم حدود 10 کیلومتر مسیر و 5 ایستگاه از کل طول مسیر و ایستگاههای این خط، مربوط به همین بخش انتهایی است که از دولت آباد تا شهرری امتداد می یابد.

وی در ادامه افزود: حفاری مکانیزه و ساخت تونل پروژه توسعه جنوبی خط 6 متروی تهران، در دو مقطع انجام شد؛ مقطع نخست به طول6200 متر از محدوده دولت آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و بخش دوم به طول تقریبی 3300 متر از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تا شهرری است.

مقطع اول دارای 4 ایستگاه بوده و برای قسمت پایانی که به خط یک مترو و همچنین خط سراسری راه آهن جمهوری اسلامی ختم می شود، یک ایستگاه ت


برچسب ها: خط 6 مترو - متروی تهران - ایستگاه - توسعه - جنوبی - مترو - جنوب
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات حفاری مکانیزه و اتمام احداث تونل توسعه جنوبی خط 6 مترو در هفته جاری

پایان عملیات حفاری مکانیزه و اتمام احداث تونل توسعه جنوبی خط 6 مترو در هفته جاری