مطالب مرتبط:
وزیر دفاع اسراییل: جنگ غزه بدون نابودی حماس پایان نخواهد یافت
عملیات حزب الله علیه تیپ «گولانی»/ اذعان اسراییل به دست برتر مقاومت لبنان
حماس: آمریکا و اسراییل در دسیسه های سیاسی هم مانند میدان نبرد شکست خواهند خورد
جهاد اسلامی: جامعه بین المللی مجوز قتل عام فلسطینی ها را صادر کرده است
تک و پاتیک مقاومت و اسراییل در مرز لبنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 13:452024-03-04بين الملل

جهاد اسلامی: اسراییل در نابودی مقاومت شکست خورده است


یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در نابود کردن مقاومت و بازگرداندن اسرایش شکست خورد و جایگاه این رژیم پس از جنگ در منطقه و جایگاه تنزل پیدا خواهد کرد.

- یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در نابود کردن مقاومت و بازگرداندن اسرایش شکست خورد و جایگاه این رژیم پس از جنگ در منطقه و جایگاه تنزل پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه تاکید کرد: اسراییل در نابود کردن مقاومت شکست خورد و موفق نشد حتی یک اسیر را بازگرداند.

الهندی اظهار کرد: تمسخرآمیز است آمریکایی که سلاح در اختیار اسراییل قرار می دهد تا افراد بی دفاع را به قتل برساند، با هواپیما برای فلسطینی ها غذا ارسال می کند! این رهبر جهاد اسلامی با اشاره به نگرانی آمریکا از گسترش درگیری در منطقه گفت: واشنگتن به دنبال آتش بسی برای خارج کردن اسرا است نه متوقف کردن درگیری.

همچنین او تصریح کرد: مذاکرات جاری در واقع مذاکرات میان دولت آمریکا و کابینه اسراییل است و مذاکرات واقعی با مقاومت وجود ندارد.

او افزود: حتی اگر توافق آتش بس در غزه تصویب شود، درگیری به ویژه علیه رفح هرگز متوقف نخواهد شد و چه توافق آتش بس انجام شود چه نه، نبرد سیاسی ادامه دارد و طرف های منطقه و


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - جهاد اسلامی - جهاد اسلامی فلسطین - جنبش جهاد اسلامی - اسلامی - رژیم صهیونیستی - مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: اسراییل در نابودی مقاومت شکست خورده است

جهاد اسلامی: اسراییل در نابودی مقاومت شکست خورده است