مطالب مرتبط:
هواشناسی کرمان هشدار نارنجی صادر کرد
هشدار دیپلمات غربی/ صدور قطعنامه علیه ایران بسیار خطرناک است
هشدار درباره صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام/ حمله نظامی آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ واکنش آمریکا به باز بودن کانال های دیپلماتیک با ایران/ سفر فرستاده ویژه بایدن به لبنان
آماده باش نیروهای راهداری البرز در پی هشدار سازمان هواشناسی
هشدار نارنجی هواشناسی درباره سیل برای این استان صادر شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 09:252024-03-05اجتماعي

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان


فعالیت سامانه بارشی مستقر در منطقه روز چهارشنبه متوقف می شود و روز پنجشنبه شاهد بارش ‎های رگباری و وزش باد نسبتاً شدید در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: فعالیت سامانه بارشی مستقر در منطقه روز چهارشنبه متوقف می شود و روز پنجشنبه شاهد بارش ‎های رگباری و وزش باد نسبتاً شدید در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بارش های روز پنجشنبه در نواحی سردسیر و ارتفاعات استان به صورت برف خواهد بود و وقوع رعد و برق نیز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر آسمان اغلب مناطق استان ابری و مه آلود است، یادآور شد: این شرایط در برخی نقاط با بارش برف همراه است.

این مسئول به هشدار سطح زرد صادر شده برای استان اشاره و تاکید کرد: بر این اساس هموطنان از سفرهای غیرضروری، تردد در مسیرهای کوهستانی و حضور در ارتفاعات استان خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه طی روزهای پیش رو به خصوص هفته آینده هوای نقاط مختلف استان گرم تر می شود، گفت: دمای فعلی شهر زنجان یک درجه است که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش دارد.


برچسب ها: فعالیت سامانه بارشی - استان - بارش - سامانه بارشی - پنجشنبه - چهارشنبه - هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان