مطالب مرتبط:
علت قطعی آتش سوزی در بیمارستان گاندی اعلام شد
اعلام علت قطعی آتش سوزی در بیمارستان گاندی
آتش سوزی در بیمارستان گاندی | علت چه بود ؟
علت قطعی آتش سوزی در بیمارستان گاندی اعلام شد
علت اصلی وقوع آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران اعلام شد + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 10:352024-02-23حوادث

علت قطعی آتش سوزی در بیمارستان گاندی اعلام شد


پس از گذشت حدود یک ماه از وقوع حریق در بیمارستان گاندی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پایان بررسی های کارشناسی و اعلام دلیل وقوع این حادثه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، درباره علت اصلی وقوع حریق در بیمارستان گاندی گفت: عصر روز پنجم بهمن ماه امسال بود که وقوع آتش سوزی در بیمارستان گاندی به آتش نشانی تهران اعلام شد و بیش از 10 ایستگاه و گروه نجات به محل اعزام شدند.

خوشبختانه با اقدامات انجام شده بیماران بدون کمترین آسیب دیدگی از محل خارج شدند و این آتش سوزی علیرغم گستردگی که داشت، بدون مورد مصدوم و فوتی به پایان رسید.

وی ادامه داد: پس از اطفاء حریق بررسی ها برای یافتن علت این حادثه آغاز و چندین جلسه کارشناسی نیز برای بررسی موضوع برگزار شد.

در نهایت کارشناسان متخصص سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بررسی تمامی شواهد و آثار موجود، اتصالی سیم برق را به عنوان دلیل وقوع این حادثه اعلام کردند.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره اینکه پیشتر گفته شده بود که یک ته سیگار موجب حریق بیمارستان گاندی شده است، گفت: این موارد جزو شایعات بود که نباید به آن توجه کرد.


برچسب ها: بیمارستان گاندی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - بیمارستان - حریق در بیمارستان - سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - آتش سوزی
آخرین اخبار سرویس:

علت قطعی آتش سوزی در بیمارستان گاندی اعلام شد

علت قطعی آتش سوزی در بیمارستان گاندی اعلام شد