مطالب مرتبط:
هما پرنده اسطوره ای محافظ ایران
هشدار جدی اسطوره استقلال به مدیرعامل آبی ها
فرهاد مجیدی؛ کابوس جدید مربیان ایرانی!/ این خبر قیمت اسطوره استقلالی ها را چند برابر کرد
واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به عملکرد سرمربی سرخ ها
فرهاد مجیدی؛ کابوس جدید مربیان ایرانی!/ این خبر قیمت اسطوره استقلالی ها را چند برابر کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 16:152024-03-02ورزشي

شکایت شیخ سلمان از اسطوره عراق بخاطر فغانی


کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرده که آنها باید توضیحات خود را درباره اظهارات یونس محمود علیه فغانی ارسال کنند تا در خصوص او تصمیم گیری شود.

- فدراسیون فوتبال عراق باید توضیحات خود را درباره اظهارات یونس محمود نایب رییس دوم خود علیه علیرضا فغانی داور ایرانی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، علیرضا فغانی قضاوت دیدار تیم های ملی عراق و اردن در جام ملت های آسیا را بر عهده داشت و در شرایطی که عراق از حریف خود پیش بود، ایمن حسین را به دلیل نحوه شادی او پس از گلزنی از بازی اخراج کرد تا اینکه اردن در پنج دقیقه دو گل به ثمر برساند و با حذف عراق به دور بعد راه پیدا کند.

پس از این مسابقه، یونس محمود، نایب رییس فدراسیون فوتبال عراق، در اظهاراتی تلویزیونی خواستار عذرخواهی کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا از مردم عراق و حذف علیرضا فغانی از داوران جام ملت های آسیا بود و اعتقاد داشت با اشتباهی که فغانی در برابر عراق انجام داده، رویای چهل میلیون نفر نابود شده است.

پس از گذشت حدود یک ماه از این مسابقه، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرده که آنها باید توضیحات خود را درباره اظهارات یونس محمود ارسال


برچسب ها: فدراسیون فوتبال - کنفدراسیون فوتبال آسیا - فدراسیون فوتبال عراق - کنفدراسیون فوتبال - فدراسیون - فوتبال - فوتبال عراق
آخرین اخبار سرویس:

شکایت شیخ سلمان از اسطوره عراق بخاطر فغانی

شکایت شیخ سلمان از اسطوره عراق بخاطر فغانی