مطالب مرتبط:
بخشی از سقف استخر آزادی فروریخت
اسمارتک نیوز » قسمتی از سقف استخر آزادی فروریخت
بخشی از سقف استخر ورزشگاه آزادی فرو ریخت!
فروریختن قسمتی از سقف استخر آزادی
قسمتی از سقف استخر آزادی فرو ریخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 11:002024-02-23ورزشي

بخشی از سقف استخر آزادی فروریخت


مربی تیم ملی شیرجه ایران با اشاره به اینکه قسمتی از سقف استخر آزادی فروریخته و بین شیشه های دور تا دور استخر فاصله افتاده است، گفت: متاسفانه شرایط به گونه ای است که در فصل سرما، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، شهنام نظرپور در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت استخر قهرمانی ورزشگاه آزادی که شیرجه روهای ملی پوش ایران در آن تمرین می کنند، اظهار کرد: این استخر از نظر گرمایش اصلا وضعیت خوبی ندارد و از نظر فنی دچار فرسودگی شده و قسمتی از سقف استخر فرو ریخته و بین شیشه های دورتادور استخر فاصله افتاده است.

وی ادامه داد: زمانی که باران می بارد با توجه به اینکه قسمت هایی از سقف سوراخ است، این مسئله باعث می شود از قست های مختلف سقف به داخل آب بچکد و گویی ملی پوشان در خیابان تمرین می کنند و سرمای هوا نیز کاملا بر دمای داخل استخر تاثیر می گذارد.

 مربی تیم ملی شیرجه ایران بیان کرد: به دلیل اینکه باید چند متر پایین بروید تا به استخر برسید، بنابراین دمای داخل استخر پایین تر از دمای بیرون استخر است و همین مسئله کار ملی پوشان را سخت کرده است.

 نظرپور با تاکید بر اینکه در شرایط اینچنینی کار شیرجه روها از شناگران و واترپلوییست ها سخت تر است، گفت: برخلاف شناگران و واترپلوییست ها که بیشتر زمان خود را در آب به سر می برند اما شیرجه روها صرفا چند ثانیه در آب ه


برچسب ها: استخر - تیم ملی شیرجه ایران - تیم ملی شیرجه - مربی تیم ملی - شیرجه - ایران - آزادی
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از سقف استخر آزادی فروریخت

بخشی از سقف استخر آزادی فروریخت