مطالب مرتبط:
گرم ترین تابستان در راه است/ طراحی 180 برنامه برای تأمین پایدار برق
آیا گرم ترین تابستان در راه است؟
گرم ترین تابستان در راه است
گرم ترین تابستان در راه است!
گرم ترین تابستان در راه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 18:352024-02-22اقتصادي

گرم ترین تابستان در راه است


مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر: تابستان 1403 گرمترین تابستان خواهد بود که به تبع افزایش دما و استفاده از سیستم های سرمایشی، مصرف شبکه افزایش می یابد.

- مدیرعامل شرکت توانیر از تابستان پیش رو با عنوان گرم ترین تابستان یاد کرد و گفت: 180 اقدام عملیاتی در 6 محور برای تامین پایدار برق خانه ها و بخش های مولد کشور طراحی شده و در دست انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر اظهار داشت: تابستان 1403 گرمترین تابستان خواهد بود که به تبع افزایش دما و استفاده از سیستم های سرمایشی، مصرف شبکه افزایش می یابد.

وی با اشاره به طراحی 180 اقدام عملیاتی در 6 محور برای تامین پایدار برق خانه ها و بخش های مولد کشور، به برنامه های توسعه نیروگاه ها و افزایش ظرفیت نیروگاه های موجود اشاره کرد که در بخش حرارتی، نیروگاه های گازی، چرخه ترکیبی و مولدهای مقیاس کوچک را شامل می شود و تا تابستان آینده علاوه بر احداث 900 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر، 4500 مگاوات نیروگاه که اخیرا در مناقصه قرار گرفته به ظرفیت تولید برق کشور افزوده می شود و انتظار می رود با پیوستن 1700 مگاوات نیروگاه صنایع انرژی بر، افزایش تولید قابل ملاحظه ای را در تابستان شاهد باشیم.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت توانیر - تابستان - شرکت توانیر - افزایش - نیروگاه ها - مدیرعامل - نیروگاه
آخرین اخبار سرویس:

گرم ترین تابستان در راه است

گرم ترین تابستان در راه است