مطالب مرتبط:
قطعی برق در پی بارش یک متری برف در گیلان
ستاد مدیریت بحران: بارش یک متری برف در گیلان / در برخی مناطق با قطعی برق مواجه هستیم / بازگشایی راه ها همچنان ادامه دارد
تصاویری زیبا از بارش برف در گیلان + فیلم
بیشترین بارش برف گیلان با 120 سانتیمتر در ارتفاعات رودبار ثبت شد.
خفیف و پراکنده شدن بارش برف در گیلان از امشب/ تفاوت الگوی بارش با برف 83
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 10:152024-02-27سياسي

بارش شدید برف به شبکه های انتقال و فوق توزیع برق گیلان آسیب نزد


با وجود شرایط نامساعد جوی و بارش شدید برف در اکثر نقاط استان گیلان، شبکه های انتقال و فوق توزیع برق گیلان از پایداری خوبی برخوردارند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: با وجود شرایط نامساعد جوی و بارش شدید برف در اکثر نقاط استان گیلان، شبکه های انتقال و فوق توزیع برق گیلان از پایداری خوبی برخوردارند.

محمود دشت بزرگ امروز، هشتم اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بارش سنگین برف در استان گیلان، گفت: علی رغم بارش شدید و سنگین برف، در حال حاضر شبکه های انتقال و فوق توزیع استان از پایداری خوبی برخوردارند.

وی افزود: خوشبختانه بارش برف تاکنون آسیب جدی به تأسیسات برق منطقه ای وارد نکرده و شبکه های انتقال و فوق توزیع استان از پایداری خوبی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به تجربه این شرکت در مواجهه با چنین رویدادهایی، عنوان کرد: تمامی اکیپ های فنی و مهندسی، عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات شرکت در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت وقوع هرگونه اتفاقی، در اسرع وقت آن را مدیریت کرده و از به وجود آمدن حوادث احتمالی جلوگیری کنیم.

دشت بزرگ با اشاره به وضعیت جوی استان گیلان، یادآور شد: از هم استانی های عزیز درخواست می کنیم تا در این شرایط جوی، استفاده بهینه و منطقی از برق و گاز را رعایت


برچسب ها: گیلان - بارش شدید برف - بارش شدید - برق منطقه ای - برخوردار - انتقال - پایداری
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید برف به شبکه های انتقال و فوق توزیع برق گیلان آسیب نزد

بارش شدید برف به شبکه های انتقال و فوق توزیع برق گیلان آسیب نزد