مطالب مرتبط:
افشاگری یحیی درباره رامین رضاییان
افشاگری بهاره رهنما از رابطه عجیب یک بازیگر زن با کارگردان متاهل!
افشاگری درباره کریم باقری بعد از 14 سال
افشاگری سفیر روسیه از طرح نجات صدام حسین!
افشاگری یک نماینده؛ حقوق کارگران در سال آینده مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 18:202024-03-17سياسي

افشاگری، تایید و واکنش ها


در پی انتشار خبری مبنی بر تخلف زمین خواری در مجموعه تحت مدیریت حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران وی در نامه ای به دادستان تهران ضمن تایید این تخلف، - در پی انتشار خبری مبنی بر تخلف زمین خواری در مجموعه تحت مدیریت حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران وی در نامه ای به دادستان تهران ضمن تایید این تخلف، از جعل امضای خود خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدیقی از دادستان تهران خواسته که بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی اجتماعی اش، به موضوع ورود کرده و ابعاد این تخلف را برای مردم روشن کند.

میثم نیلی مدیر سایت رجانیوز، واکنش حجت الاسلام صدیقی را روشنگر و پرهیزکارانه خوانده و نوشته است: با شکایت نامه روشنگر و متن پرهیزگارانه زاهد و روحانی مجاهد جناب آیت الله صدیقی بازی های پشت صحنه به زودی روشن و شفاف خواهد شد.

روحانیت انقلابی و ولایی کماکان آماج حملات دشمن است باید مراقب بود و تبیین نمود و البته خورشید حقیقت همیشه پشت ابر نمی ماند.

گنجی روزنامه نگار هم معتقد است حجت الاسلام صدیقی هم باید از افشاگر تقدیر کند و نوشته است نامه حاج آقا صدیقی را هم بر صحت می گذارم علت اش این است که پذیرفته است که مدیریت خودش اشکال دارد و آماده پاسخگویی قضایی است و به توجیه و جدل در موضوع روی نیاورده است؛ لذا افشاکننده با


برچسب ها: حجت الاسلام کاظم صدیقی - دادستان تهران - امام جمعه موقت تهران - حجت الاسلام - تهران - صدیقی - دادستان
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری، تایید و واکنش ها

افشاگری، تایید و واکنش ها