مطالب مرتبط:
سرمایه گذاری مشترک آمریکا و کره جنوبی در بخش ابزار دقیق و اتوماسیون
نامزد مجلس: رفع ناترازی انرژی کشور نیازمند سرمایه گذاری های جدید است
رشد 5 برابری سرمایه گذاری های صنعتی در چهارمحال و بختیاری
زمان تغییر نصاب سرمایه گذاری در سهام صندوق های درآمد ثابت تمدید شد
نامزد انتخاباتی: فیروزکوه ظرفیت فراوانی برای سرمایه گذاری و جذب گردشگر دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 16:152024-02-28سياسي

پول از بخش سرمایه گذاری به سمت دلالی و سوداگری می رود


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بندرانزلی سه چالش مهم اقتصاد ایران را تورم، سرمایه گذاری و روابط اقتصادی عنوان و اظهار کرد: - ایسنا/گیلان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بندرانزلی سه چالش مهم اقتصاد ایران را تورم، سرمایه گذاری و روابط اقتصادی عنوان و اظهار کرد: تورم، ام الفساد اقتصاد ایران است، با کاهش تورم سطح رفاه جامعه افزایش می یابد.

هادی حق شناس دارای مدرک دکتری اقتصاد روز چهارشنبه نهم اسفند در پاسخ به 12 سوال کلیدی پیرامون چالش های اقتصاد ایران با ایسنا به گفت و شنود نشست.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بندرانزلی در پاسخ به این پرسش که نظر شما در خصوص شفاف ازی آرا در مجلس شورای اسلامی چیست؟ اظهار کرد: فساد در ایران زمانی ایجاد می شود که آرای قانونگذاران شفاف نباشد، این آرا یک بار در مجلس و یک بار در کمیته ها و کمیسیون های مختلف تصویب می شود که ممکن است مطابق با نظر عموم ملت نباشد یا دارای منافع باشد پس بهتر است مردم مطلع باشند که نمایندگان آنان چه نظری داشته اند.

وی افزود: یکی از شاخص های حکومت مردمی این است که نمایندگان آزادانه اظهارنظر می کنند، اما مهمتر از آن این است که آرای آنها مشخص بوده زیرا اگر رای شان شفاف باشد تاثیر قا


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - اقتصاد ایران - شورای اسلامی - اقتصاد - انتخابات مجلس - سرمایه گذاری
آخرین اخبار سرویس:

پول از بخش سرمایه گذاری به سمت دلالی و سوداگری می رود

پول از بخش سرمایه گذاری به سمت دلالی و سوداگری می رود