مطالب مرتبط:
عباس ایروانی عظام خودرو به 65 سال حبس محکوم شد
عباس ایروانی به تحمل 65 سال حبس محکوم شد
عباس ایروانی به تحمل 25 سال حبس محکوم شد
قوه قضاییه: عباس ایروانی به 65 سال حبس محکوم شد
عباس ایروانی بازداشت شد/ ایروانی به تحمل 65 سال حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 12:502024-03-07سياسي

عباس ایروانی به 65 سال حبس محکوم شد


در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ عباس ایروانی به 65 سال حبس محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد.

در پرونده اول، گروه عظام عباس ایروانی به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه ای قطعات خودرو به صورت عمده و کلان به میزان بیش از 664 میلیون دلار و رهبری گروه مجرمانه سازمان یافته قاچاق قطعات خودرو به تحمل 25 سال حبس و ضبط تمام اموالی که متهم از طریق خلاف قانون به دست آورده، محکوم شده است.

در پرونده دوم گروه عظام عباس ایروانی به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از مجرای اخلال در نظام پولی و ارزی کشور از طریق تحصیل اموال و وجوه کلان از شبکه بانکی از طرق نامشروع و غیرقانونی مجموعاً به میزان بیش از یک میلیارد و 400 میلیون درهم امارات، 48 میلیون دلار آمریکا، 13 میلیون یورو، 2600 میلیارد ریال با توجه به عدم جبران ضرر و زیان و آثار زیان بار جرایم ارتکابی به تحمل 25 سال حبس و ضبط تمام اموالی که از طریق خلاف قانون به دست آورده و رد مال شبکه بانکی محکوم


برچسب ها: عباس ایروانی - ایروانی - عباس - نظام اقتصادی - سازمان یافته - قطعات خودرو - گروه عظام
آخرین اخبار سرویس:

عباس ایروانی به 65 سال حبس محکوم شد

عباس ایروانی به 65 سال حبس محکوم شد