مطالب مرتبط:
هواشناسی قزوین هشدار زرد صادر کرد
صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
هشدار زرد هواشناسی برای تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 اسفند 1402 ساعت 21:452024-03-08اجتماعي

هشدار زرد هواشناسی برای پایتخت


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد دو روز گذشته، گفت: احتیاط در تردد از مسیر های کوهستانی به دلیل احتمال لغزندگی و کاهش دید همواره مورد توصیه مدیریت بحران است.

- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از فعالیت دو سامانه ناپایداری جو و گذر متناوب ابر های همرفتی از فردا شنبه 19 اسفند ماه تا روز سه شنبه 22 اسفندماه در استان تهران، خبر داد.

حامد یزدی مهر، ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی، از شهروندان تهرانی خواست در عبور از مناطق کوهستانی احتیاط و از استقرار در نواحی مرتفع پایتخت مانند دکل ها و داربست ها طی 4 روز آینده اجتناب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری تهران، وی عصر جمعه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت دو سامانه ناپایداری جو و گذر متناوب ابر های همرفتی از فردا شنبه 19 اسفند ماه تا روز سه شنبه 22 اسفندماه در استان تهران خبر داد و اظهار داشت.

طبق اعلام سازمان هواشناسی طی مدت مذکور برای نواحی جنوبی، غربی و ارتفاعات، وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید و در نیمه شمالی و غربی و دامنه و ارتفاعات بارش برف و باران رعد و برق، مه و مناطق کوهستانی وقوع کولاک مورد انتظار است.

یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد دو روز گذشته، گفت: احتیاط در تردد از مسیر های کوهستانی به دلیل احتمال لغزندگی و کاهش دید همواره مورد تو


برچسب ها: استان تهران - مدیرکل مدیریت بحران - مدیریت بحران - هواشناسی - تهران - استان - هشدار
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد هواشناسی برای پایتخت

هشدار زرد هواشناسی برای پایتخت