مطالب مرتبط:
سلاح ورزی، رییس سابق اتاق بازرگانی: ‏بعد از تعلیق ایران از کنوانسیون بیمه سبز رانندگان، عضویت 18 ساله ایران در مجمع بین المللی تعیین صلاحیت هم باطل شد
ادارات مازندران مصرف برق را جایگزین سوخت گاز کنند
آبفا لرستان 285 میلیارد تومان از ادارات و مشترکین خانگی طلب دارد
ماهواره سرگردان اروپایی در فضا بزودی با زمین برخورد می کند
آمادگی ادارات ثبت احوال اصفهان برای صدور شناسنامه تا روز انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 19:302024-02-20سياسي

مراجعان نباید در راهروی ادارات و پشت در اتاق مسئولان سرگردان بمانند


رییس کل دادگستری فارس، دسترسی به مسئولان برای همه اقشار را از حقوق شهروندی دانست و گفت: مراجعان نباید در راهروهای ادارات و پشت در اتاق مسئولان سرگردان بمانند.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس، دسترسی به مسئولان برای همه اقشار را از حقوق شهروندی دانست و گفت: مراجعان نباید در راهروهای ادارات و پشت در اتاق مسئولان سرگردان بمانند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی امروز، اول اسفندماه در سی و هشتمین دیدار عمومی با مراجعان در سال جاری که در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار شد، با تأکید بر اینکه جامعه باید دِین خود نسبت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را ادا کند، گفت: بخشی از این دِین بزرگ برگردن ما مسئولان است و باید تلاش کنیم زمینه ارائه خدمت به این قشر از جامعه به بهترین و سهل ترین شکل ممکن فراهم شود.

وی، دسترسی به مسئولان برای همه اقشار به خصوص خانواده های شهدا و ایثارگران را از شمول حق شهروندی آنان دانست و تصریح کرد: نباید مراجعان در راهروهای ادارات و پشت درب اتاق مسئولان سرگردان بمانند چرا که اعطای جایگاه به مدیران و مسئولان به منظور خدمت به مردم و تلاش برای رشد و تعالی بیش از پیش جامعه و نظام اسلامی است.


برچسب ها: مسئولان - رییس کل دادگستری - بنیاد شهید و امور ایثارگران - حقوق شهروندی - حجت الاسلام والمسلمین - ادارات - دسترسی
آخرین اخبار سرویس:

مراجعان نباید در راهروی ادارات و پشت در اتاق مسئولان سرگردان بمانند

مراجعان نباید در راهروی ادارات و پشت در اتاق مسئولان سرگردان بمانند