موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - تعطيلي مدارس - ژوزه مورايس - آيت الله العظمي جعفر سبحاني - شكست استقلال در دربي - ايرانشهر - محرمانه - شركت هوآوي - وضعيت آسفالت - صرفه جويي مصرف برق - عايق صوتي و حرارتي - زيارت پشت - سازمان حمل و نقل بار و مسافر - سانتياگو برنابئو - تيم تكواندو شهرداري ورامين - كارمندان دولت

مطالب مرتبط:
تلاش برای دستیابی به سهم 10 درصدی اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص ملی در برنامه هفتم توسعه
اعلام برنامه تمرین تیم ملی و نشست خبری قلعه نویی
اعلام برنامه تمرینی تیم ملی
اعلام برنامه تمرینی تیم ملی ایران برای بازی با ترکمنستان آفتاب نو | اخبار ورزشی
اعلام برنامه تمرین تیم ملی و نشست خبری قلعه نویی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 15:302024-03-19سياسي

تصویب تدوین برنامه ملی ایجاد آمادگی دربرابر «عامل ناشناخته (X)»


آخرین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل در سال جاری با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح و رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و سایر اعضای این کارگروه تشکیل شد.

- تصویب تدوین برنامه ملی ایجاد آمادگی دربرابر عامل ناشناخته (X) آخرین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل در سال جاری با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح و رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و سایر اعضای این کارگروه تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی با تشریح جزییات این جلسه اظهار کرد: باتوجه به اینکه این کارگروه براساس قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، شأنیت قانونی پیدا کرده و مصوبات آن جنبه قانونی یافته و اجرانشدن آن جرم انگاری شده است، جلسات با اهمیت بیشتر و جدی تری نسبت به گذشته دنبال می شود.

دستور آخرین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل در سال 1402 به بررسی و تصویب سند پدافند غیرعامل در حوزه آب و فاضلاب کشور اختصاص داشت.

این سند با حضور متخصصان حوزه آب نهایی شده است و در این جلسه که با حضور محمد جوان بخت، معاون وزیر نیرو در حوزه آب و آبفا دنبال شد، اشکالات این سند بررسی شد.

جلالی افزود: تامین آب از دریا، آلودگی و مخاطرات آب، ملاحظات کالبدی و پدافندی آب در حوزه سایبری، شیمیایی و بیولوژیکی از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و برای هر یک از این موارد را


برچسب ها: پدافند غیرعامل - سازمان پدافند غیرعامل کشور - سازمان پدافند غیرعامل - رییس سازمان پدافند غیرعامل - رییس ستاد کل نیروهای مسلح - پدافند - کارگروه
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تدوین برنامه ملی ایجاد آمادگی دربرابر «عامل ناشناخته (X)»

تصویب تدوین برنامه ملی ایجاد آمادگی دربرابر «عامل ناشناخته (X)»