مطالب مرتبط:
روسیه توقف جنگ غزه را از رژیم صهیونیستی خواستار شد
کنعانی: آمریکا صحنه گردان اصلی جنگ غزه و مانع پایان نسل کُشی است
ایالات متحده صحنه اصلی جنگ غزه و مانع پایان نسل کشی است.
ایران وتوی قطعنامه شورای امنیت برای توقف نسل کُشی مردم غزه را محکوم کرد
یمن: عملیات در دریای سرخ تا توقف تجاوز به غزه ادامه می یابد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 12:352024-02-22بين الملل

نعیم قاسم: حضور ما در میدان عامل بازدارنده دشمن است/ غرب مانع توقف جنگ غزه است


معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی با هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه گسترش دامنه حملات به این کشور، حضور این جنبش در عملیات طوفان الاقصی را عامل تحمیل بازدارندگی به رژیم اشغالگر ارزیابی کرد.

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی با هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه گسترش دامنه حملات به این کشور، حضور این جنبش در عملیات طوفان الاقصی را عامل تحمیل بازدارندگی به رژیم اشغالگر ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ نعیم قاسم ، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در این باره اظهار کرد: حضور ما در رویارویی عامل بازدارنده دشمن است و دیپلماسی غربی می خواهد قدرت ما بگیرد تا عامل آزار و اذیت دشمن نشویم.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، وی گفت که هدف غرب تضمین امنیت رژیم صهیونیستی و جلوگیری از توقف جنگ در غزه است و دلیل اینهمه حمایت از آن نیز همین است.

شیخ قاسم گفت: تا کنون سقف های رویارویی با جبهه لبنان محدود بوده است، اگرچه برخی استثناها و پاسخ به این استثنائات وجود داشته است، اما وقتی دشمن از حد و حدود عبور کند، سقف عملیات ما از سقف حملات آن بالاتر می رود.

وی تاکید کرد: ما در میدان عقب نشینی نخواهیم کرد و ما در موضع بازدارندگی در برابر دشمن اسراییلی، رد نقشه های آن و امید به پیروزی قرار داریم.


برچسب ها: معاون دبیرکل حزب الله لبنان - معاون دبیرکل حزب الله - دبیرکل حزب الله لبنان - دبیرکل حزب الله - رژیم صهیونیستی - حزب الله لبنان - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: حضور ما در میدان عامل بازدارنده دشمن است/ غرب مانع توقف جنگ غزه است

نعیم قاسم: حضور ما در میدان عامل بازدارنده دشمن است/ غرب مانع توقف جنگ غزه است