مطالب مرتبط:
گوشت قرمز انبارها را اشباع کرد
قیمت روز گوشت قرمز در 12 اسفند 1402
لیست قیمت روز گوشت قرمز در 12 اسفند 1402
بیش از 2 تن علوفه برای حیات وحش منطقه حفاظت شده کهیاز توزیع شد
خسرو حیدری زیر بار لوگوی قرمز نرفت!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 14:252024-03-02اقتصادي

توزیع 140 تن گوشت قرمز منجمد در همدان


سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از توزیع 140 تن گوشت قرمز منجمد در همدان خبر  داد.

- ایسنا/همدان سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از توزیع 140 تن گوشت قرمز منجمد در همدان خبر  داد.

مسعود سعیدی با اشاره به توزیع گوشت قرمز منجمد برزیلی اظهارکرد: 140 تن گوشت گوساله و گوسفندی منجمد در همدان تأمین و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه روند توزیع گوشت قرمز منجمد ادامه دار است به نحوی که تا ایام پایانی سال تأمین و عرضه می شود، افزود: تمام تلاش ما بر این است که میزان قابل توجهی روزانه گوشت قرمز در سطح استان توزیع شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه گوشت قرمز منجمد براساس قیمت مصوب عرضه می شود، تصریح کرد: گوشت منجمد در 10 تا 15 نقطه از شهر همدان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه درصدد تأمین و توزیع گوشت منجمد در شهرستان ها نیز هستیم، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در مراکز عرضه، تخلفات را به سامانه 124 گزارش کنند تا برخورد قانونی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، سعیدی با بیان اینکه روزانه رصد بازار در دستور کار است هم


برچسب ها: بازار محصولات کشاورزی - گوشت قرمز - محصولات کشاورزی - کشاورزی - منجمد - همدان - بازرسی و نظارت
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 140 تن گوشت قرمز منجمد در همدان

توزیع 140 تن گوشت قرمز منجمد در همدان