مطالب مرتبط:
ظلم حسابی به دکتر حسابی!
ظلم حسابی به دکتر حسابی!
ظلم حسابی به دکتر حسابی
با کمتر از 2 میلیارد تومان در این محله تهران صاحب خانه شوید/ جدول قیمت
با 2 میلیارد تومان در این محله تهران صاحب خانه شوید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 13:452024-03-09سياسي

احیا و مرمت خانه دکتر حسابی در محله سنگلج


به منظور ارج نهادن به زحمات بی دریغ دکتر حسابی دانشمند معاصر و احیای خانه های تاریخی، مرمت خانه دکتر حسابی در منطقه 12 در دستور کار قرار گرفت.

- شهردار منطقه 12 گفت: به منظور ارج نهادن به زحمات بی دریغ دکتر حسابی دانشمند معاصر و احیای خانه های تاریخی، مرمت خانه دکتر حسابی در منطقه 12 در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحیدرضا انارکی محمدی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: رفع نواقص، مرمت و بهسازی اجزای خانه دکتر حسابی به منظور افزایش چشم اندازهای بصری، حفظ آثار ملی، هویت و اماکن تاریخی، از اقدامات اجرایی این طرح است.

شهردار منطقه 12 در ادامه با تأکید بر اهمیت افزایش سرانه فضای سبز در منطقه و بهره مندی شهروندان از آن، اظهار کرد: در راستای بهسازی فضای 1200 متر مربعی بوستان دکتر حسابی، کف سازی این بوستان به متراژ 500 متر مربع و جدول کاری آن به متراژ 200 متر طول به همت معاونت فنی و عمران منطقه 12 اجرایی شده است.

انارکی محمدی افزود: احداث 2 چشمه سرویس بهداشتی، اتاق نگهبانی و تعبیه پایه چراغ در بوستان دکتر حسابی از دیگر اقدامات انجام شده مدیریت شهری در راستای آماده سازی و بهسازی این بوستان است.

وی اظهار کرد: معاونت فنی و عمران منطقه با تخریب 118 مترمکعب بتن کفسازی، خاکبرداری و بارگیری نخاله اقدام به آبپاشی و کوبیدن 541 متر مربع و


برچسب ها: دکتر حسابی - دکتر - شهردار منطقه 12 - منطقه 12 - منطقه - خانه - شهردار منطقه
آخرین اخبار سرویس:

احیا و مرمت خانه دکتر حسابی در محله سنگلج

احیا و مرمت خانه دکتر حسابی در محله سنگلج