مطالب مرتبط:
جرایم انتخاباتی به سرعت رسیدگی شود
اژه ای: جرائم انتخاباتی به سرعت رسیدگی شوند
زیدآبادی: برخی اصولگرایان در رقابت انتخاباتی، جرایم و مفاسدی به یکدیگر نسبت می دهند که اگر درست باشد، جای طرف باید در زندان باشد! با این حال، نه زندانی در کار است و نه پرداخت غرامتی! این ها به خودی های خودشان هم رحم نمی کنند!
ضعف کار فرهنگی؛ سرعت گیرِ مشارکت انتخاباتی
تشکیل ستاد و شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 12:302024-02-26سياسي

جرایم انتخاباتی به سرعت رسیدگی شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز دوشنبه (هفتم اسفند) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، - رییس قوه قضاییه گفت: به تمامی مسوولان و مقامات قضایی در سراسر کشور دستور می دهم که در راستای کمک به سلامت و امنیت انتخابات یازدهم اسفند، همه تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز دوشنبه (هفتم اسفند) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، ضمن تبریک مجدد ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان بقیه الله الاعظم (عج) و روز سربازان گمنام، اظهار کرد: جشن ولادت باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) همچون همیشه با امنیت و شکوه هر چه تمام در نقاط مختلف ایران اسلامی برگزار شد؛ از این بابت خداوند منان را سپاسگزاریم و از کلیه نیرو های حافظ امنیت بویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سایر دستگاه های امنیتی از جمله اطلاعات سپاه، فراجا و بسیج که پیوسته و شبانه روزی برای تحکیم امنیت شهروندان ایران اسلامی مجاهدت می کنند، قدردانی داریم؛ دشمن در همین هفته های اخیر نیز تلاش زیادی را برای ایجاد ناامنی در کشور به خرج داد که با مجاهدت سربازان گمنام و کلیه بخش های امنیتی این توطئه های دشمن خنثی شد.


برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین - قوه قضاییه - محسنی اژه ای - حجت الاسلام - قضایی - شورای عالی - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

جرایم انتخاباتی به سرعت رسیدگی شوند

جرایم انتخاباتی به سرعت رسیدگی شوند