مطالب مرتبط:
کتاب «اصول و روش مواجهه با مخالفان» رونمایی شد
دامپزشکی قشم: رعایت اصول بهداشتی برای میزبانی ماهی قرمز لازم است
با این روش ها دیگر بدنتان کم آب نمی شود
فیلم| روش تولید زغال به صورت سنتی در روستا های هند
طرز تهیه سمبوسه با گوشت، ترد و خوشمزه + 2 روش پخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 18:402024-03-13سياسي

«اصول و روش مواجهه با مخالفان» رونمایی شد


حجت الاسلام وحید حاجی آقازاده نویسنده کتاب درسنامه «اصول و روش مواجهه با مخالفان» با بیان اینکه پیروزی اخلاقی به تنهایی می تواند مبنای هدایت باشد، - حجت الاسلام وحید حاجی آقازاده نویسنده کتاب درسنامه اصول و روش مواجهه با مخالفان با بیان اینکه پیروزی اخلاقی به تنهایی می تواند مبنای هدایت باشد، گفت: امیرالمومنین علیه السلام درباره خوارج هم از عبارت برادران ما استفاده می کند در حالی که امروز ما متفاوت ها را هم مخالف خود می بینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاجی آقازاده در مراسم رونمایی از کتابش با اشاره به لزوم اهتمام به روش ها در مناظره با مخالفان، بیان کرد: باید به مسئله روش، در کنار دانش، ضریب داده شود؛ چراکه اساسا هدایت های مردم از سوی ائمه معصومان علیهم السلام، برمبنای روش بود؛ نه صرفاً بر مبنای دانش.

او افزود: اگر همه مناظره های پیامبراکرم (ص) را جمع کنیم، یک کتاب هم نمی شود، پس باید دید که رسول گرامی اسلام، چگونه توانست دین اسلام را گسترش و تحقق بخشد؛ درحالی که مناظرات ایشان یک جلد کتاب هم نمی شود.

این نویسنده گفت: فقرِ روشی، بر جامعه و بسیاری از افراد حاکم است و همه سعی دارند که بیشتر بر دانش ها بیفزایند تا بر روش، و بیشتر ارزیابی ها هم به جای این که بر روش ها انجام شود، براساس دانش هاست؛ درحالی که علمای ربانی همانند حاج آقای


برچسب ها: مخالفان - نویسنده کتاب - آقازاده - حجت الاسلام - کتاب - هدایت - نویسنده
آخرین اخبار سرویس:

«اصول و روش مواجهه با مخالفان» رونمایی شد

«اصول و روش مواجهه با مخالفان» رونمایی شد