مطالب مرتبط:
دیده بان حقوق بشر خواستار تحریم رژیم اسراییل شد
دیده بان حقوق بشر خواستار تحریم اسراییل شد
دیده بان حقوق بشر خواستار تحریم اسراییل شد
دیده بان حقوق بشر: اسراییل را تحریم کنید
درخواست تحریم اسراییل از سازمان دیده بان حقوق بشر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 11:352024-03-18بين الملل

دیده بان حقوق بشر خواستار تحریم اسراییل شد


سازمان دیده بان حقوق بشر با اشاره به اینکه اسراییل با بی توجهی آشکار به دستور دیوان بین المللی دادگستری جان میلیون ها فلسطینی را به خطر می اندازد خواستار تحریم این رژیم و جلوگیری از ارسال سلاح برای آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سازمان دیده بان حقوق بشر در بیانیه ای در واکنش به تداوم جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان در نوار غزه اعلام کرد که کشورهای جهان باید اسراییل را تحریم و از تسلیح آن جلوگیری کنند و دستور دیوان بین المللی دادگستری در رساندن کمک ها و امکانات اساسی به مردم فلسطین در غزه را اجرا نمایند.

این سازمان حقوق بشری در ادامه تاکید کرد که بی توجهی آشکار اسراییل به دستور دیوان بین المللی دادگستری جان میلیون ها فلسطینی را به خطر می اندازد.

تل آویو از دستورات دادگاه لاهه پیروی نکرده و هیچ اقدامی برای رسیدن کمک های اساسی به فلسطینیان در نوار غزه انجام نداده است.

دیوان بین المللی دادگستری به عنوان بالاترین نهاد قضایی در سازمان ملل متحد، در 26 ژانویه به رژیم اشغالگر اسراییل دستور داد تا اقداماتی را برای جلوگیری از نسل کشی علیه فلسطینی ها و بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه که 17 سال است در محاصره خود قرار داده است، اتخاذ کند.


برچسب ها: دیوان بین المللی دادگستری - دیده بان حقوق بشر - دیوان بین المللی - سازمان دیده بان حقوق بشر - حقوق بشر - بین المللی - اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

دیده بان حقوق بشر خواستار تحریم اسراییل شد

دیده بان حقوق بشر خواستار تحریم اسراییل شد