مطالب مرتبط:
مالکیت اوقاف چالش جدی ساماندهی بافت تاریخی شهر کرمان است
استخدام آبدارچی در مهتاب بافت حریر در محدوده مرزداران تهران
600 تاکسی فرسوده در ارومیه نیاز به نوسازی دارد
14.3 میلیون هکتار جنگل در کشور داریم
وجود 14.3 میلیون هکتار جنگل در کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 12:352024-03-17سياسي

ابهر بیش از 440 هکتار بافت فرسوده دارد


ابهر 440 هکتار بافت ناکارآمد و فرسوده ابهر دارد که بسته های تشویقی و تخفیفات متعددی برای این مناطق در نظر گرفته شده است.

- عباس رضا حیدری امروز (یکشنبه 27 اسفند ماه) در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه شهرداری وظیفه گسترده بر عهده دارد و همه نقاط شهر نیازمند کار شهرداری هستند، اظهار کرد: شهرداری نیز برای همه این نقاط برنامه دارد.

وی با توضیح اینکه یکی از معضل های اصلی شهر ابهر ترافیک است، متذکر شد: ترافیک معضلی است که تنها امروز ایجاد نشده بلکه این موضوع از سال های گذشته نیز وجود داشته و در حال حاضر به یک مشکل عمده و حاد تبدیل شده است.

وی با یادآوری اینکه برای حل این مشکل یک سری برنامه های کوتاه مدت به شکل مسکن لازم است، توضیح داد: در این زمینه همچنین نیازمند یک سری برنامه های ریشه ای و بلند مدت هستیم که در هر دو حوزه عزم جدی وجود دارد.

این مسئول با بیان اینکه طرح های شهرداری کوتاه مدت، بلندمدت و میان مدت است، اضافه کرد: برای حل مشکل ترافیک نیازمند پیگیری ها در سطح استانی، ملی و شهرستانی هستیم.

حیدری با یادآوری اینکه شهرداری و شورا پیگیر حل مشکلات شهر در همه نقاط است و تنها به یک نقطه توجه نداریم، افزود: برای حل مشکل ترافیک در برخی نقاط شهر نیازمند تملک هستیم که در این حوزه باید اهالی نیز در کنار شهرداری باشند.


برچسب ها: شهرداری - ابهر - برنامه - نیازمند - ترافیک - فرسوده - فرمانده سپاه
آخرین اخبار سرویس:

ابهر بیش از 440 هکتار بافت فرسوده دارد

ابهر بیش از 440 هکتار بافت فرسوده دارد