مطالب مرتبط:
عکسی عجیب از تیپ دختران دانش آموز در دهه 50
جشن تکلیف برای 10 هزار دانش آموز چهارمحال وبختیاری برگزار می شود
رفتار ضد فرهنگی دو طلبه جوان در «جشن تکلیف» دختران دانش آموز
برگزاری جشن تکلیف 10 هزار دانش آموز چهارمحال وبختیاری
5470 دانش آموز آموزش محیط زیستی دیدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 17:252024-02-24اجتماعي

غربالگری 5.5 میلیون دانش آموز در طرح نماد


مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، از غربالگری 5 میلیون و 600 دانش آموز در طرح نماد خبر داد.

- مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، از غربالگری 5 میلیون و 600 دانش آموز در طرح نماد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر تجلی نیا، مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی با بیان اینکه سند ائتلاف نماد با هدف مراقبت اجتماعی از دانش آموزان از سال 94 امضا شده است افزود: این برنامه 5 فرایند دارد؛ در بخش ارتقایی نماد 80 درصد این طرح، حوزه پیشگیری است و برنامه ارتقایی، آموزش مهارت های خود مراقبتی به دانش آموزان است.

مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی گفت: فرایند دوم نماد، غربالگری است؛ کرونا آثار اجتماعی به جا گذاشت که مهم ترین اثر اجتماعی کرونا حمله به سلامت افراد بوده است؛ لذا اهمیت غربالگری بیشتر از سال های گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به تاکید وزیر آموزش و پرورش بر وسعت بالای اجرای غربالگری گفت: حدود 5 میلیون و 600 دانش آموز از 6پایه هفتم، هشتم و دهم، در نیم سال اول غربال می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب ها


برچسب ها: آسیب های اجتماعی - اجتماعی - دانش آموز - مدیرکل امور - مراقبت - غربالگری - مشاوره
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 5.5 میلیون دانش آموز در طرح نماد

غربالگری 5.5 میلیون دانش آموز در طرح نماد