مطالب مرتبط:
پل اوبراین مدیر اجرایی عفو بین الملل در آمریکا: کافی است، آقای بایدن؛ کمک به اسراییل را متوقف کنید/ ما در آستانه همدستی در جنایت جنگی در غزه هستیم
فیلم| تمسخر جنجالی بایدن در برنامه تلویزیونی ایتالیا!
فرمان اجرایی بایدن برای جلوگیری از انتقال اطلاعات به ایران
بایدن به بیمارستان رفت
ترامپ و بایدن در رقابت های مقدماتی ایالت میشیگان پیروز شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 09:452024-02-29بين الملل

خودداری بایدن و هریس از ملاقات با بارزانی


منابع آگاه به یک رسانه آمریکایی گفتند رییس جمهور ایالات متحده و معاون او از دیدار با نخست وزیر منطقه کردستان عراق سر باز زدند.

- منابع آگاه به یک رسانه آمریکایی گفتند رییس جمهور ایالات متحده و معاون او از دیدار با نخست وزیر منطقه کردستان عراق سر باز زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه می گویند جو بایدن رییس جمهور آمریکا و کامالا هریس معاون او، هر 2 از ملاقات رو در رو با مسرور بارزانی نخست وزیر منطقه کردستان عراق که یکی از متحدان آمریکا به شمار می آید و در برابر نفوذ ایران در عراق عمل کرده است ، خودداری کردند.

پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن خبر داده بارزانی در هفته جاری برای یک سری دیدارهای سطح بالا با مقامات آمریکایی به واشنگتن رفته است.

دیدار او با بایدن یا هریس نشان دهنده حمایت ایالات متحده از کردستان عراق بود، زیرا آن ها با بحران مالی ناشی از تصمیم بغداد برای کاهش درآمدهای نفتی شان مواجه هستند.

منابعی که با واشنگتن فری بیکن صحبت کردند، از جمله مقامات سابق ایالات متحده ابراز نگرانی کردند که نه بایدن و نه هریس زمانی را برای دیدار با مسرور بارزانی اختصاص ندهند.

یکی از مقامات سابق آمریکایی گفت موضع کاخ سفید در مورد نشست بارزانی به منزله مماشات با ایران است.


برچسب ها: نخست وزیر منطقه کردستان - منطقه کردستان عراق - کردستان عراق - منطقه کردستان - ایالات متحده - آمریکا - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

خودداری بایدن و هریس از ملاقات با بارزانی

خودداری بایدن و هریس از ملاقات با بارزانی