مطالب مرتبط:
کشف 54 تن برنج قاچاق در البرز
رجیستری چطور نسخه قاچاق موبایل را پیچید؟
احتکار 54 تن برنج قاچاق در کرج
احتکار 54 تن برنج قاچاق در کرج
متخلفان آرد قاچاق و خودروی سرقتی در باشت دستگیر شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 09:052024-03-07حوادث

کشف 70 میلیاردی کالای قاچاق در زابل


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال که در دو منزل مسکونی در شهرستان زابل دپو شده بود خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال که در دو منزل مسکونی در شهرستان زابل دپو شده بود خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز پنجشنبه بیان کرد: ماموران پلیس شهرستان زابل با اشراف اطلاعاتی از دپوی مقدار زیادی کالای قاچاق در دو منزل مسکونی متعلق به یک نفراز اتباع بیگانه در این شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پس از هماهنگی های لازم وارد عمل شده و در بازرسی به عمل آورده انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل 442 دستگاه چرخ خیاطی ، 5 دستگاه ماینر استخراج عرض دیجیتال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که برابر ارزیابی های صورت گرفته ارزش کالاهای مکشوفه 70 میلیارد ریال است اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی گردید.

سردار جلیلیان در خاتمه تاکید کرد: پلیس با تمام توان در برابر پدیده شوم قاچاق کالا ایستاده و با قانون شکنان برخورد قانونی خواهد نمود .


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - سیستان و بلوچستان - فرمانده انتظامی - استان سیستان و بلوچستان - شهرستان زابل - منزل مسکونی - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

کشف 70 میلیاردی کالای قاچاق در زابل

کشف 70 میلیاردی کالای قاچاق در زابل