مطالب مرتبط:
پول درمان بازنشسته ‏ها کجاست؟
پول درمان بازنشسته ‏ها کجاست؟
بازنشسته ها عصبانی اند، خسته اند و رنجور؛پول درمان بازنشسته ها کجاست؟
اجحاف بزرگ در حق بازنشستگان و مستمری بگیران/ پول درمان بازنشسته ها کجاست؟
بازنشستگان در منگنه مشکلات معیشتی/ پول درمان بازنشسته ‏ها غیب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 19:552024-02-29اقتصادي

پول درمان بازنشسته ها کجاست؟


گزارشی از ماجرای تاخیر پرداخت هزینه های درمان بازنشسته ها از سوی بیمه های تکمیلی - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه هم میهن در گزارشی نوشت: بازنشسته ها عصبانی اند، خسته اند و رنجور.

آن ها با درد های فراوان، باید چندین بار در ماه پله های سازمان های بیمه گر را بالا و پایین کنند تا حق شان را بگیرند؛ حق درمان شان را از سازمان های بیمه گر.

صندوق ها می گویند پول نداریم، می گویند وظیفه ما بیمه تکمیلی آن ها نیست و بازنشسته ها، با یک قران دوزاری که به عنوان مستمری دریافت می کنند، باید به هزار خرج شان برسند و همیشه مشقت معیشت دارند.

دولت تاکید می کند که توانسته مشکلات بازنشستگان را پشت سر بگذارد؛ نگاهی که البته با حرف های دل بازنشستگان و واقعیت های موجود در زندگی آن ها همخوانی ندارد.

آن ها ازیک طرف با مشکل معیشت دست به گریبان اند و ازطرف دیگر با اینکه نیازمند مستمر به خدمات درمانی اند، اما هزینه های سنگین، آن ها را در مضیقه قرار داده است.

بازنشسته ها به هم میهن می گویند که با وجود برخورداری از بیمه تکمیلی، اما مبالغ بازپرداختی هزینه های درمانی شان بسیار دیر و با مبالغ پایین برای شان واریز می شود.

در این بین، بیمه آتیه سازان که بازنشستگان را تحت پوشش بیمه تکمیلی خود قرار داده، تاخیر در پرداخت وجوه درمانی بازنشستگان و مراکز درمانی طرف قراردا


برچسب ها: بازنشسته ها - سازمان های بیمه گر - بازنشسته - بازنشستگان - درمان - بیمه - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

پول درمان بازنشسته ها کجاست؟

پول درمان بازنشسته ها کجاست؟