مطالب مرتبط:
30 میلیون قطعه کالای سلامت محور قاچاق در استان مرکزی کشف شد
کشف سه هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
خوراکی های مخصوص چهارشنبه سوری / ترکیب آجیل و معرفی 3 نوع آش
توزیع شکر تنظیم بازار در تبریز
قیمت آجیل شب عید امروز 22 اسفند 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 10:502024-03-13حوادث

کشف آجیل قاچاق در تبریز


فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف محموله آجیل قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی کلانتری 28 قراملک شهرستان تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف محموله آجیل قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی کلانتری 28 قراملک شهرستان تبریز خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری 28 قراملک در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این خودرو مکشوفه مقدار 15 کیسه بادام هندی و فاقد مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه کامیون توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ جهان آرا در خاتمه با بیان اثرات مخرب قاچاق بر اشتغال و تولید داخلی از شهروندان خواست تا برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و جلوگیری از ورود و توزیع بی رویه کالاهای خارجی قاچاق، هرگونه اطلاعات و اخب


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - انتظامی - فرمانده انتظامی - مأموران انتظامی - شهرستان - تبریز - قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

کشف آجیل قاچاق در تبریز

کشف آجیل قاچاق در تبریز