موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق - مستمري بگيران - كميسيون اجتماعي - سازمان تامين اجتماعي - اردستان - عضوشوراي شهر تهران - كميته تعيين وضعيت - سارقان حرفه اي منازل - مهدي قره شيخلو - عبدالحسن رفيعي پور - زراره - برنامه بازي هاي پرسپوليس - جعفر ميلي منفرد - بيمه تأمين اوتماعي - شفيع زاده - مديركل بهزيستي ايلام - طرح بسندگي زبان

مطالب مرتبط:
سر و کله صدها موجود باستانی پس از سیل پیدا شد
از کجا بفهمیم مشمول طرح کالابرگ شدیم/ کد دستوری مشاهده اعتبار
سر و کله صدها موجود باستانی پس از سیل پیدا شد
تصویری از مجری معروف در کنار همسر و فرزندش درحال گردش با خودرو لاکچری
چگونه بفهمیم بیت کوین به سقف قیمت رسیده؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 09:452024-03-10اقتصادي

مارمولک های باستانی بدون آنکه بفهمیم، پیوسته درحال تکامل هستند


تحقیقات جدید درمورد «پارادوکس سکون»، فرضیات پیشین را به چالش می کشند و بیان می کند که گونه های به ظاهر بی تغییر درواقع همواره درحال تکامل هستند.

- تحقیقات جدید درمورد پارادوکس سکون ، فرضیات پیشین را به چالش می کشند و بیان می کند که گونه های به ظاهر بی تغییر درواقع همواره درحال تکامل هستند.

تکامل می تواند تغییرات شگفت انگیزی ایجاد کند؛ به عنوان مثال، پرندگان آوازه خوان درحال پرواز امروزی از دایناسورهای بدون بال و زمینی نشات می گیرند که میلیون ها سال پیش روی زمین پرسه می زدند؛ اما به نظر می رسد که برخی از موجودات حتی درطول دوران های بسیار طولانی تغییرات بسیار اندکی را تجربه می کنند.

ماهی سیلَکانت، یکی از این موجوداتی است که به همتایان فسیل شده اش با قدمت 410 میلیون ساله ی شباهت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل اززومیت، دانشمندان از مدت ها پیش درحال فکرکردن به این موضوع بودند که این گونه ها چگونه دربرابر فشارهای انتخاب طبیعی مقاومت می کنند.

فرضیه ی غالب برای توضیح این پارادوکس سکون ، این بوده است که برخی مواقع انتخاب طبیعی به جای انتخاب صفات غیرعادی تر که موجب تغییر گونه ها می شود، صفات معمولی یا متوسط را در برخی از گونه ها انتخاب می کند و آن ها را بدون تغییر نگه می دارد.


برچسب ها: تغییر - تکامل - پارادوکس - تغییرات - تحقیقات - میلیون - پیشین
آخرین اخبار سرویس:

مارمولک های باستانی بدون آنکه بفهمیم، پیوسته درحال تکامل هستند

مارمولک های باستانی بدون آنکه بفهمیم، پیوسته درحال تکامل هستند