مطالب مرتبط:
پست جدید پولادگر در ورزش ایران
لیست انتخاباتی «ایران متحد» منتشر شد
لیست جبهه صبح ایران برای حوزه انتخابیه اصفهان اعلام شد
دولت پاکستان نیز با احداث خط لوله گاز به مرز ایران موافقت کرد.
دختر دوچرخه سوار ایران دچار حادثه شد/ آریانا ولی نژاد با 70 درصد سوختگی راهی بیمارستان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 09:152024-02-28اقتصادي

پست ایران در مسیر هوشمندسازی


طبق گفته مدیرعامل شرکت ملی پست، در مسیر هوشمندسازی این شرکت دو خدمت نوین باجه نمونه تحویل-دریافت و باجه های سیار قبول مرسولات پستی با استفاده از توان متخصصان داخلی و همکاری بخش خصوصی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از شرایط ایجاد شده برای پست پس از دوران کرونا فرصت خوبی برای دفاتر پستی ایجاد شد تا در این چارچوب به سمت و سویی حرکت کنند که مجبور باشند نیاز مشتریان را محقق کنند و عملاً این به ارتقای خدمات پستی خواهد انجامید؛ در کنار این واقعیت ها موضوع توسعه هوش مصنوعی و فناوری های تحول آفرین هم به عنوان یکی از ابزارهای کارآمد برای توسعه بهره وری مورد توجه است که از این جهت نفوذ این فناوری ها در حوزه خدمات پستی محسوس است و زمینه های آن در استارت آپ ها و کسب وکارهای نوین دیده می شود.

در این میان پدیده هوش مصنوعی هم به آسان تر شدن پیشرفت های علمی کمک کرده و به نظر می رسد توانایی های هوش مصنوعی محدود به قوه تخیل ما و قدرت رایانه هاست؛ در حالی که مزایای هوش مصنوعی واضح و روشن است، اختلاف نظرهایی نیز پیرامون این فناوری وجود دارد اما با همه این تفاسیر هوش مصنوعی می تواند تأثیراتی بر آینده هم داشته باشد.

هوشمندی دولت و خدمات یکی از مهم ترین اهداف دولت سیزدهم به شمار می رود و صنعت پست هم همزمان با سایر حوزه این امر مهم را دستور کا


برچسب ها: هوش مصنوعی - هوشمندسازی - خدمات پستی - مصنوعی - پستی - متخصصان داخلی - فناوری
آخرین اخبار سرویس:

پست ایران در مسیر هوشمندسازی

پست ایران در مسیر هوشمندسازی