مطالب مرتبط:
مخبر اعطای نشان فتح به فرماندهان ارتش و سپاه را تبریک گفت
پیام های تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
بیانیه ارتش آمریکا درباره حملات ارتش یمن در دریای سرخ
حمله انتحاری به نیروهای ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی
بیانیه ارتش آمریکا درباره حملات ارتش یمن در دریای سرخ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 18:052024-03-16سياسي

تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه


معاون اول رییس جمهور در پیام هایی جداگانه دریافت نشان «فتح» را به فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

- معاون اول رییس جمهور در پیام هایی جداگانه دریافت نشان فتح را به فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام محمد مخبر معاون اول رییس جمهور خطاب به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و احترام، ضمن تبریک آغاز سال نو و بهار پر طراوت که با عطر خوش ماه مبارک رمضان و شب های قدرش همراه است، بدین وسیله اعطای نشان فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا به عنوان نماد عملکرد آن مجموعه پر افتخار در ارتقای توان دفاعی، نظامی، رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

توفیق روزافزون شما برادر مجاهد و خستگی ناپذیر و نهاد انقلابی و خدمتگذار سپاه را در راه نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسالت دارم و امید است روز به روز بر انگیزه این نهاد عزیز برای حفاظت از آرمان های انقلاب افزوده شود.


برچسب ها: سپاه پاسداران انقلاب - معاون اول رییس جمهور - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - اسلامی - فرمانده - ارتش جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه

تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه