مطالب مرتبط:
همه ابعاد زندگی نظامی ارزشمند است خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
انویدیا سومین شرکت ارزشمند جهان شد
آغاز زندگی مشترک 132 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک ملی ایران
نگاهی به زندگی عاشقانه بحث برانگیز ایلان ماسک؛ شریک زندگی کنونی او کیست؟
با اجرای طرح مسطورا قرآن را به متن زندگی دانش آموز ببریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 20:352024-03-04سياسي

همه جنبه های زندگی نظامی ارزشمند است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه پذیری دانش پژوهان آموزشگاه های درجه داری ارتش که صبح امروز (دوشنبه) در مرکز آموزش درجه .

- فرمانده کل ارتش، گفت: همه جنبه های زندگی نظامی اعم از آموزش دیدن و ورزیده شدن و نگهبانی دادن تا ایستادگی و آمادگی و چشم طمع را از این آب و خاک دور کردن ارزشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه پذیری دانش پژوهان آموزشگاه های درجه داری ارتش که صبح امروز (دوشنبه) در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی برگزار شد، خطاب به دانش پژوهانحاضر در میدان، گفت: این که شما از بین همه راه ها، راه عزت و افتخار و سرافرازی پوشیدن لباس ارتش اسلام را انتخاب کردید، هم نشان دهنده بصیرت و دانایی شماست و هم جای تبریک دارد.

سرلشکر موسوی در ادامه افزود: عمر در هر حال می گذرد و چه نیکوست که در راهی صرف شود که گذر آن سرمایه و ذخیره انسان باشد و باعث حسرت از دست رفتن نباشد.


برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران - فرمانده کل ارتش - جمهوری اسلامی ایران - ارتش جمهوری اسلامی - آموزش - جمهوری اسلامی - فرمانده
آخرین اخبار سرویس:

همه جنبه های زندگی نظامی ارزشمند است

همه جنبه های زندگی نظامی ارزشمند است