مطالب مرتبط:
محیط های علمی و دانشگاهی مراکزی برای بحث و گفت و گوی دانشجویان باشند
ارتقای ظرفیت مدول اول تصفیه خانه فاضلاب بابلسر با بهره مندی 64 هزار نفری
دستگیری 124 سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی البرز
ارتقای شأن و منزلت معلمان مقدمه ای بر تامین معیشت شان است
آیا ارتقای اتریوم Dencun در این هفته انجام می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 14:302024-03-12دانش

«مشاور باشی» اردویی علمی برای ارتقای سطح دانشجویان شهرکردی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، تعداد هشتاد نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری که در رشته های مشاوره و روانشناسی و علوم تربیتی مشغول به تحصیل هستند به همراه دو تن از اساتید جهت زیارت و بازدید از موسسات پژوهشی برتر شهر .

- مشاور باشی اردویی علمی برای ارتقای سطح دانشجویان شهرکردی تعداد هشتاد نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری که در رشته های مشاوره و روانشناسی و علوم تربیتی مشغول به تحصیل هستند جهت زیارت و بازدید از موسسات پژوهشی برتر شهر قم و گفتگو با اساتید عازم قم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، تعداد هشتاد نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری که در رشته های مشاوره و روانشناسی و علوم تربیتی مشغول به تحصیل هستند به همراه دو تن از اساتید جهت زیارت و بازدید از موسسات پژوهشی برتر شهر قم و گفتگو با اساتید عازم قم شدند.

خلجی معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان در خصوص اعزام دانشجویان گفت: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب جهت نیل به تمدن اسلامی تحول در متون علوم انسانی متناسب با معارف اسلامی است.

وی افزود: به همین مناسبت بسیج دانشجویی به عنوان یک مجموع پیشران بنا دارد در قالب اردوهای علمی تخصصی با عنوان اردوهای شتاب، د


برچسب ها: استان چهارمحال و بختیاری - چهارمحال و بختیاری - دانشگاه های استان - دانشجویان - استان چهارمحال - علوم تربیتی - روانشناسی
آخرین اخبار سرویس:

«مشاور باشی» اردویی علمی برای ارتقای سطح دانشجویان شهرکردی

«مشاور باشی» اردویی علمی برای ارتقای سطح دانشجویان شهرکردی