مطالب مرتبط:
گردش بامزه اینفلوئنسرهای چینی در حرم امام رضا (ع)
حضور بلاگرهای چینی با 60 میلیون دنبال کننده در حرم امام رضا (ع) وایرال شد+ فیلم
فیلم| اینفلوئنسر های چینی در حرم امام رضا
فیلم| اینفلوئنسرهای چینی در حرم امام رضا (ع)
ارائه ارز مسافرتی در فرودگاه امام در جریان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 18:002024-03-07سياسي

نام خود را بر کاشی های حرم امام حسین(ع) ثبت کنید


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به ماه مبارک رمضان و ایام سال نو، گفت: چه عیدی بهتر از این که نام عزیزان خود را مهمان حرم امام حسین(ع) کنیم.

- ایسنا/گلستان رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به ماه مبارک رمضان و ایام سال نو، گفت: چه عیدی بهتر از این که نام عزیزان خود را مهمان حرم امام حسین(ع) کنیم.

صفر معراجی ظهر امروز 17 اسفندماه 1402 در گفت وگو با ایسنا ضمن ارائه بخشی از فعالیت های ستاد در سال جاری، اظهار کرد: الحمدلله در سال جاری مردم مومن و ولایتمدار استان گلستان با وجود همه مشکلات و تنگناهای معیشتی در اهدای نذورات و هدایا برای ساخت و ساز حرم حضرات ائمه علیهم السلام در نجف، کربلا، کاظمین و سامرا دریغ نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 9 میلیارد و 600 میلیون تومان به این امر مبارک اختصاص داده شده، بیان کرد: این رقم نسبت به سال گذشته بیش از یکصد و سه درصد رشد داشته و متعاقب آن به یک هزار و 200 نفر تاکنون سند افتخار هدیه داده شده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان از جمله فعالیت های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات را اعزام نیروهای فنی، تخصصی و ساختمانی دانست و افزود: برای کار در عتبات مقدسه در سال جاری بیش از 330 نفر نیرو متخصص اعزام داشته ایم.


برچسب ها: ستاد بازسازی عتبات عالیات - رییس ستاد بازسازی عتبات - بازسازی عتبات عالیات - ستاد بازسازی عتبات - ماه مبارک رمضان - بازسازی عتبات - عتبات عالیات
آخرین اخبار سرویس:

نام خود را بر کاشی های حرم امام حسین(ع) ثبت کنید

نام خود را بر کاشی های حرم امام حسین(ع) ثبت کنید