مطالب مرتبط:
استاندار: برنامه آموزش و پرورش برای افزایش جمعیت استان کرمان چیست
معیار افزایش بودجه شهرداری تهران در سال 1403 چیست؟
دمای تهران افزایش می یابد؟
فیلم| تلاش نروژی ها برای افزایش جمعیت روباه قطبی
افزایش حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه کشور در بودجه 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 14:202024-03-03اقتصادي

دلایل افزایش متقاضیان جراحی های زیبایی چیست؟


برخی از آن به عنوان «سونامی جراحی های زیبایی» یاد می کنند و می گویند که زنان در ایران، حدود 80 درصد از متقاضیان جراحی های زیبایی را تشکیل می دهند و هر کدام دلایلی برای این تصمیم دارند.

- برخی از آن به عنوان سونامی جراحی های زیبایی یاد می کنند و می گویند که زنان در ایران، حدود 80 درصد از متقاضیان جراحی های زیبایی را تشکیل می دهند و هر کدام دلایلی برای این تصمیم دارند.

برخی به دنبال تعداد بیشتر دنبال کننده در فضای مجازی هستند و برخی رفع عیب های ظاهری را بهانه می کنند، اما همه در یک نقطه به اشتراک می رسند: زیبایی ظاهر.

در سال های اخیر بسیاری از افراد به سمت جراحی های زیبایی می روند نکته این جاست که این موضوع می تواند یک نوع اختلال روانشناسی باشد.

آمار های قابل اتکا و رسمی از تعداد اعمال جراحی زیبایی در ایران وجود ندارد و بسیاری از آمار های ارائه شده گمانه زنی های رسانه ای هستند، اما رشد این نوع از اعمال جراحی در جامعه به وضوح قابل مشاهده است و باید دید که چرا ایرانیان تا این حد به دنبال زیباتر دیده شدن هستند و اصولا دلیل این رویکرد پرشتاب در دهه اخیر چیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، برخی از آن به عنوان سونامی جراحی های زیبایی یاد می کنند و می گویند که زنان در ایران، حدود 80 درصد از متقاضیان جراحی های زیبایی را تشکیل می دهند و هر کدام دلایلی برا


برچسب ها: جراحی های زیبایی - زیبایی - جراحی - متقاضیان - در ایران - ایران - سونامی
آخرین اخبار سرویس:

دلایل افزایش متقاضیان جراحی های زیبایی چیست؟

دلایل افزایش متقاضیان جراحی های زیبایی چیست؟