مطالب مرتبط:
این سلبریتی ها زندانی می شوند؟| الهام حمیدی به زودی پشت میله های زندان است ؟
سلبریتی ها علاوه بر استرداد پول تبلیغات کورش کمپانی، مجازات زندان هم دارند؟
زندان بیخ گوش این سلبریتی ها است
نامه هایی از زندان مخوف
افتتاح کارخانه تولید دوچرخه در زندان قزل حصار کرج
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 15:002024-02-21سياسي

زندانی که زندان نیست!


زندانی های مشمول نظام نیمه آزادی می توانند در ساعات معینی از روز برای انجام امور مشخصی مانند اشتغال، تحصیل، ملاقات با اعضای خانواده و سایر امور در اماکنی که از قبل مشخص گردیده حضور یابند و پس از اتمام ساعات مقرر، - به زندان برگردند.

اولین اندرزگاه نظام نیمه آزادی کرمان با حضور معاون اجرای احکام کیفری دادستان کرمان و مدیر کل زندان های استان برای زندانیان مشمول نظام نیمه آزادی راه اندازی شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان ، سید وحید میررضایی معاون اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از افتتاح اولین اندرزگاه نظام نیمه آزادی در زندان کرمان خبر داد و بیان کرد: زندانیان مشمول نظام نیمه آزادی می توانند در ساعات معینی از روز برای انجام امور مشخصی مانند اشتغال، تحصیل، ملاقات با اعضای خانواده و سایر امور در اماکنی که از قبل مشخص گردیده حضور یابند و پس از اتمام ساعات مقرر، به زندان برگردند.

  وی عنوان کرد: اعمال مجازات حبس نه تنها خود شخص زندانی را مجازات می کند بلکه به طور غیر مستقیم بر خانواده او نیز اعمال فشار کرده و مشکلات عدیده ای را در افراد تحت سرپرست وی ایجاد می کند.

  معاون اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تأکید بر اینکه استفاده از چنین تخفیف هایی تنها باید برای مجرمانی باشد که حالت


برچسب ها: زندان - اعضای خانواده - آزادی - زندانی - دادسرای عمومی و انقلاب - نظام - کرمان
آخرین اخبار سرویس:

زندانی که زندان نیست!

زندانی که زندان نیست!