مطالب مرتبط:
آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در کهگیلویه و بویراحمد
ویدئو | آمادگی حرم رضوی برای پذیرایی زائران نوروزی
ویدئو | آمادگی حرم مطهر رضوی برای پذیرایی از زائران نوروزی
آمادگی مراکز درمانی فارس برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی
آمادگی حرم رضوی برای پذیرایی زائران نوروزی + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 16:502024-03-18اجتماعي

آمادگی 1000 کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،اسکان نوروزی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری ، - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح ستاد اسکان فرهنگیان استان از آمادگی 1000 کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی در 141 مدرسه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ،اسکان نوروزی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری ، فرماندار بویراحمد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی در دبیرستان مصلی نزاد یاسوج افتتاح شد.

  محمد جمالی آرند،سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه اندازی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: 13 پایگاه در سراسر شهرستان ها و مناطق استان به منظور تسهیل اسکان مسافران در ایام نوروز در سطح استان دایر است.

  جمالی آرند با اشاره به اینکه به این منظور 1000 کلاس درس در سطح استان در نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد کلاس ، 27 کلاس ویژه و شامل تمام امکانات و تجهیزات رفاهی است.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - آموزش و پرورش - استان کهگیلویه و بویراحمد - آموزش و پرورش استان - بویراحمد - استان کهگیلویه - کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 1000 کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی 1000 کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد