مطالب مرتبط:
سامانه بارشی جدید استان اصفهان را فرا می گیرد
افزایش غلظت آلاینده ها و غبارآلودگی در آسمان اصفهان/سامانه بارشی جدید استان را فرا می گیرد
سامانه بارشی جدید برف و باران اصفهان را فرا می گیرد
سامانه بارشی جدید استان مرکزی را فرا می گیرد
ورود سامانه بارشی پرقدرت به کشور/ برف و باران کشور را فرا می گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 17:402024-03-02اجتماعي

سامانه بارشی جدید اصفهان را فرا می گیرد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید خبر داد و گفت: سامانه جوی جدیدی از اواخر وقت فردا شب (یکشنبه) در استان فعال خواهد شد که در برخی ساعت ها بارش برف وباران را برای بیشتر مناطق به همراه خواهد شد و تا روز سه شنبه در استان اصفهان ادامه دارد.

- ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید خبر داد و گفت: سامانه جوی جدیدی از اواخر وقت فردا شب (یکشنبه) در استان فعال خواهد شد که در برخی ساعت ها بارش برف وباران را برای بیشتر مناطق به همراه خواهد شد و تا روز سه شنبه در استان اصفهان ادامه دارد.

محمدرضا رفیعی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت جوی سه روز آینده اصفهان، اظهار کرد: سامانه جوی جدیدی از اواخر وقت فردا شب (یکشنبه) در استان فعال خواهد شد که در برخی ساعت ها بارش برف وباران را برای بیشتر مناطق به همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این ناپایداری ها تا روز سه شنبه در استان اصفهان ادامه دارد، افزود: با توجه به استقرار جو پایدار در استان برای امروز تا فردا، آسمان در بیشتر مناطق صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.


برچسب ها: سامانه بارشی جدید - اصفهان - اداره کل هواشناسی - هواشناسی اصفهان - ورود سامانه بارشی جدید - سامانه - سامانه بارشی
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی جدید اصفهان را فرا می گیرد

سامانه بارشی جدید اصفهان را فرا می گیرد