مطالب مرتبط:
ضرورت استفاده از ظرفیت مرزهای سیستان و بلوچستان برای توسعه صادرات کالاهای سلامت محور
برای سلامت چشم از این ویتامین ها استفاده کنید
ظرفیت افراد فعال در حوزه نظارت عمومی توسط مسئولین مورد استفاده قرار گیرد
برای سلامت چشم از این ویتامین ها استفاده کنید
شناسایی جوانان نخبه و استفاده از ظرفیت های آنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 12:552024-02-23پزشكي

از ظرفیت مرز باید برای توسعه صادرات کالاهای سلامت محور استفاده کنیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان دارای مرز خاکی و آبی زیادی با کشورهای همسایه است و از این ظرفیت بایستی برای توسعه صادرات کالاهای سلامت محور و دارو استفاده کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان دارای مرز خاکی و آبی زیادی با کشورهای همسایه است و از این ظرفیت بایستی برای توسعه صادرات کالاهای سلامت محور و دارو استفاده کنیم.

دکتر حبیب غزنوی امروز جمعه در همایش کشوری پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور که به میزبانی این دانشگاه برگزار شد افزود: راه اندازی کارخانه داروسازی در سیستان و بلوچستان یکی از ضروریات این استان است.

وی ادامه داد: گردش مالی تولید، توزیع و فروش دارو، به عنوان یک صنعت مهم و حیاتی قلمداد می شود و یکی از بزرگترین گردش های مالی را در جهان دارد.

دکتر غزنوی گفت: سیستان و بلوچستان باتوجه به مرزهای آبی و خاکی و اشتراکات مذهبی، فرهنگی و قومی با کشورهای همسایه می تواند نقش اثرگذار در صادرات دارو و اقلام سلامت محور داشته باشد.

وی گفت: باتوجه به نیاز کشورهای همسایه به کالاهای سلامت محور و دارو، حمایت از سرمایه گذاری در زمینه دارو، می تواند به ارتقای رقابت پذیری صنعت دارو و جلوگیری از قاچاق آن کمک کند.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - دانشگاه علوم پزشکی زاهدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - توسعه صادرات - دانشگاه علوم پزشکی - بلوچستان - سیستان
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت مرز باید برای توسعه صادرات کالاهای سلامت محور استفاده کنیم

از ظرفیت مرز باید برای توسعه صادرات کالاهای سلامت محور استفاده کنیم