مطالب مرتبط:
اخبار حوادث امروز 23 اسفند از دستگیری 5 عضو اصلی پرونده کوروش کمپانی تا شمارش معکوس برای اعدام قاتل محمودرضا جعفر آقایی -وکیل دادگستری
دستگیری عاملان تیراندازی در مجیدیه تهران
شناسایی و دستگیری باند کلاهبرداری در شهرستان خوسف
شناسایی و دستگیری باند کلاهبرداری در خوسف
دستگیری 112 خرده فروش مواد مخدر در مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 10:552024-03-14حوادث

دستگیری قاتل متواری در دلگان


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور و قاتل متواری پس از گذشت 2 سال از وقوع قتل در شهرستان دلگان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور و قاتل متواری پس از گذشت 2 سال از وقوع قتل در شهرستان دلگان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در دو سال گذشته شروری که با شرارت های بسیار موجبات رعب و وحشت عمومی و اخلال در نظم عمومی را فراهم آورده بود و قتل جوان 26ساله از شهروندان در یکی از محلات شهر دلگان را مرتکب شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی و فنی پلیسی موفق شدند مخفیگاه قاتل را پس از گذشت 2 سال شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و برنامه ریزی شده در یکی از شهرهای استان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل فراری یک قبضه اسلحه جنگی، 3 تیغه خشاب و 90 عدد فشنگ جنگی و 7عدد نارنجک تفنگی کشف گردید، افزود: قاتل پس از تشکیل پرونده ای در این خصوص به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شد.

انتهای پیام


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - سیستان و بلوچستان - فرمانده انتظامی - استان سیستان و بلوچستان - انتظامی - شهرستان دلگان - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل متواری در دلگان

دستگیری قاتل متواری در دلگان